Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o precyzyjny cel, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Jak zrealizować założenia, mając do dyspozycji ograniczony budżet? Poznaj pakiet reklamowy, z którym skutecznie dotrzesz z firmową ofertą do odbiorców.
Tanio znaczy z marnym skutkiem? Ani trochę!
Utarło się przekonanie, że jeśli uda się coś załatwić w atrakcyjnej cenie (lub, mówiąc kolokwialnie, „po taniości”), nie należy się spodziewać rewelacji. Z taką łatką pracują, a właściwie zmagają się, między innymi specjaliści od robót wykończeniowych czy budowlańcy.
Na szczęście nie w każdej branży tanio znaczy nieskutecznie. W biznesie, gdzie rządzą sztywne zasady i panuje wysoka konkurencja, warto stosować środki, które nie pochłoną firmowego budżetu, a będą skutecznym wsparciem w kreowaniu wizerunku. Poznaj złotą trójkę, czyli materiały reklamowe, z którymi przeniesiesz swoją markę na wyższy poziom.
Wizytówki – podstawa partnerskiej komunikacji
Poruszanie się po biznesowych ścieżkach bywa na początku trudne, zwłaszcza gdy nie masz magicznej mapy z wytyczonymi trasami, a kolejne kamienie milowe zdobywasz metodą prób i błędów. Chcesz samodzielnie przecierać szlaki? Druk wizytówek to obowiązkowy element biznesowej podróży. Twoim pierwszym przystankiem jest profesjonalny projekt. Możesz go wykonać samodzielnie! Wystarczy kilka kliknięć myszką, by stworzyć efektowną wizualizację, a następnie zlecić druk online.
Kolportaż ulotek
Dystrybucja oferty reklamowej to jedna z efektownych metod na promocję firmy. Może Ci się wydawać, że rozdawane materiały nie wzbudzają zainteresowania odbiorców, ale uwierz, że dobrze zaprojektowane ulotki A5 prędzej czy później przyniosą pożądany efekt.
Przechodnie zwykle dokądś się spieszą, ulotki lądują zatem w kieszeniach, torebkach i aktówkach. Przychodzi jednak moment, kiedy można odetchnąć i zapoznać się z treścią oferty – właśnie o taki rezultat chodzi! Chcesz dotrzeć do jeszcze większej grupy docelowej? Możesz rozdawać ulotki w centrach handlowych lub przy dużych skrzyżowaniach, wrzucać je bezpośrednio do skrzynek na listy, a także rozprowadzić w instytucjach i placówkach.
Plakaty nie tylko przed wydarzeniem
Z czym najczęściej kojarzone są plakaty? Z nadchodzącymi wyborami, lokalnym festynem czy wydarzeniem. Jeśli lubisz niestandardowe rozwiązania, postaw na plakat A3 reklamujący ofertę Twojej marki. Zwykle czas tego typu ogłoszeń w miejscach publicznych ma swój termin ważności. Tym bardziej zadbaj o kontekst wizualny, aby przykuć uwagę jak największej liczby odbiorców.
Sam format reklamy przyciąga wzrok, ale jeśli nie chcesz, aby mieszkańcy przechodzili obok niej obojętnie, wyraź się kolorami. Czerwień czy jaskrawy odcień niebieskiego będą świetnym tłem dla treści. Nie zapomnij też o istotnych graficznych elementach, takich jak ramki, podkreślenia czy wyróżnienia, które stworzą spójną, wyrazistą kompozycję.
Czy plakat musi nawiązywać do jakiegoś wydarzenia? Nie jest to obowiązkowe. Jeśli akurat nie bierzesz udziału w targach czy lokalnym evencie, skuś potencjalnych klientów atrakcyjną promocją. Dzięki temu wzrośnie grono osób zainteresowanych tym, co oferuje Twoja firma.
Pakiet reklamowy – o czym warto pamiętać?
Materiały promocyjne niewątpliwie przełożą się na większe zyski. Musisz jednak wiedzieć, co powinno się na nich znaleźć. Zainteresował Cię pakiet reklamowy Voogo? Wizytówki, ulotki i plakaty możesz wygodnie przygotować online i zamówić wprost do siedziby firmy. Zanim przystąpisz do realizacji projektu, nie zapomnij o najważniejszych informacjach, które powinny pojawić się na każdym rodzaju materiałów:
To podstawy, ale możesz się zdziwić, ile razy przedsiębiorcom zdarzyło się pominąć tak ważne szczegóły w swoich projektach. Z Voogo zrealizujesz najbardziej kreatywny pomysł, a jakość naszych usług będzie gwarancją Twojej satysfakcji.