Znajdź informacje

Jak usprawnić sprzedaż biletów w kinach i teatrach?


« lista artykułów
2024-04-25

Zainteresowanie wydarzeniami kulturalnymi wciąż wzrasta, a oferta koncertów, spektakli, pokazów i innych atrakcji, zwłaszcza w dużych miastach, jest niezwykle bogata. Jednak coraz rzadziej potencjalni widzowie odwiedzają kasy biletowe, ponieważ sprzedaż biletów dynamicznie przenosi się do sieci.

Sposoby na usprawnienie sprzedaży biletów

Komputerowy system rezerwacji i sprzedaży biletów umożliwia sprawne zarządzanie sprzedażą i zautomatyzowanie jej. Klientom umożliwia zakup online przez stronę internetową lub aplikację mobilną po sprawdzeniu terminów i wolnych miejsc. Ponieważ jest zintegrowany z różnorodnymi, ale zawsze bezpiecznymi metodami płatności, klient może wybrać, czy chce zapłacić kartą, przelewem, czy np. Blikiem. System może także personalizować oferty, wysyłając do klientów komunikaty o potencjalnie interesujących ich wydarzeniach. 

Jednocześnie pracownicy danej instytucji mogą zarządzać rezerwacjami i sprzedażą biletów, monitorować ich dostępność, a także wprowadzać zmiany: odwoływać rezerwację, np. na prośbę widza, tworzyć nowe, sprawdzać, ile biletów się sprzedało i ostatecznie otrzymywać kompleksowy raport dotyczący sprzedaży. 

Komputerowy system rezerwacji i sprzedaży biletów przyspiesza proces sprzedaży i umożliwia klientom samodzielne przeprowadzenie rezerwacji bez konieczności wizyty w kasie biletowej. 

Sprzedaż internetowa

Internetowa sprzedaż biletów przynosi korzyści zarówno instytucjom, jak i samym odbiorcom usług. 

  • Klienci mogą kupować bilety 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, są więc one bardziej dostępne. 
  • Cały proces jest zautomatyzowany, dlatego mniej zaangażowani są pracownicy firmy czy instytucji kulturalnej. 
  • System przyspiesza obsługę klientów, także tych, którzy decydują się na zamówienie biletów telefonicznie, mailowo lub osobiście. 
  • Internetowa sprzedaż, dzięki większej dostępności biletów i możliwości wysyłania powiadomień o wydarzeniach, zwiększa dochody. Biletów sprzedaje się po prostu więcej. 
  • Internetowy system sprzedaży biletów gromadzi dane i analizuje je. Z ich pomocą można podejmować lepsze decyzje co do organizacji wydarzeń i repertuaru. 

Biletomaty

Biletomaty to kolejne świetne rozwiązanie umożliwiające zakup biletów bez stania w kolejce do kasy. 

  • Urządzenia wyposażone w ekrany dotykowe pozwalają na przeglądanie dostępnych opcji, wybór miejsc, ilości osób, dokonanie płatności i otrzymanie fizycznego biletu wstępu z kodem do skanowania. 
  • Kod, zwykle QR, jest dowodem zakupu legalnego biletu i pozwala na wejście na wybrane wydarzenie. 
  • Biletomaty są szczególnie znane z funkcjonalności na stacjach kolejowych, autobusowych czy metra, jednak możliwość zakupu wejściówki bez stania w kolejce do kasy biletowej kina czy teatru to kolejna usługa, która zwiększa dostępność usług i przyspiesza proces obsługi klientów. 

Kompleksowy system internetowej sprzedaży i rezerwacji biletów oferuje Vector Software Group. Firma tworzy oprogramowanie umożliwiające instytucjom kulturalnym sprzedaż biletów i promowanie wydarzeń kulturalnych, usprawniając w ten sposób pracę placówki i zwiększając jej atrakcyjność w oczach klientów. 

Zobacz także

Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Na urlop kamperem: przygoda, wolność i co jeszcze?
Podróżowanie kamperem zyskuje na popularności jako forma urlopu, która łączy w sobie wolność, komfort i bliskość z naturą. W obliczu ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top