Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Dobre, Lepsze, Kalkuluj
Jak stworzyć portal internetowy? Nie ma jednej prostej recepty. Na pewno trzeba mieć pomysł na to, czym chcemy się zajmować. Potrzeba też sporo wytrwałości. Musimy wierzyć we własne siły, znać swoje możliwości i na tej podstawie stawiać sobie realne cele. Należy się liczyć z tym, że będą trudniejsze chwile i że trzeba być gotowym na radzenie sobie z najróżniejszymi wyzwaniami. Czy warto? My uważamy, że zdecydowanie tak!
czytaj więcej
Jak zmienić haerowca w biznes-partnera?
W nowocześnie zarządzanych firmach osoby odpowiedzialne za zatrudnianie i rozwój pracowników nie są już postrzegane jako specjaliści administracyjni. Dziś oczekuje się, że „haerowiec” będzie dla zarządu partnerem, a nawet doradcą w kwestiach mających wpływ na wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Czy jednak sami specjaliści ds. human resources są na to przygotowani?
czytaj więcej
2017-02-17, 10:00
GoEuro
GoEuro wśród 10 najbardziej innowacyjnych firm branży turystycznej według amerykańskiego magazynu biznesowego Fast Company
Magazyn biznesowy Fast Company 13 lutego ogłosił swój coroczny ranking Najbardziej innowacyjnych firm 2017 roku, wyróżniając w ten sposób wiodące na rynku przedsiębiorstwa oraz nowicjuszy, którzy reprezentują najlepsze przykłady firm pracujących nad rozwojem przełomowych innowacji. GoEuro znalazło się na 5 miejscu wśród 10 Najbardziej innowacyjnych firm na świecie w branży turystycznej.
czytaj więcej
Czy warto jeszcze otwierać kantor? Rozważania KantorBox.pl
W ostatnim czasie możemy zaobserwować prawdziwy „boom” na otwieranie własnych działalności gospodarczych. Coraz więcej osób decyduje się na rezygnację z pracy na etacie na rzecz własnego biznesu. Szukając pomysłu na biznes, wiele osób nie szuka innowacji, lecz decyduje się na to, co już kiedyś gdzieś powstało. Jednym z biznesów, na który zawsze znajdą się chętni bez wątpienia jest właśnie kantor.
czytaj więcej
#MoreLoveLessSpam, czyli raport DBMS dotyczący spamu
Zajmując się big data marketingiem spółka DBMS przetwarza i analizuje miliony danych, aby z jak najlepszym skutkiem dotrzeć do odbiorcy w kampaniach marketingowych. Na co dzień jej eksperci korzystają z kanałów SMS, e-mail czy social media, aby odnaleźć tych, którzy przejawiają zainteresowanie produktem lub usługą. Problem, na jaki napotykają od dłuższego czasu jest zjawisko spamu. Mało kto zastanawia się bowiem nad bilansem korzyści bardzo intensywnych bezpośrednich kampanii internetowych.
czytaj więcej
ZM Henryk Kania partnerem Food Show 2017!
Zakłady Mięsne Henryk Kania zostały oficjalnym partnerem Food Show 2017, który odbędzie się w dniach 16 - 18 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
czytaj więcej
69 biznesowych pomysłów powalczy o nagrodę główną – milion złotych na realizację pomysłu
Niemal 70 koncepcji rozmaitych przedsięwzięć biznesowych wpłynęło na konkurs pod hasłem „Rozwiń Skrzydła”, zorganizowany przez spółkę TEDI, właściciela marki „Vodka Szelment”. Teraz kapituła konkursu stanie przed wyborem kilku najciekawszych spośród nich, które zostaną zakwalifikowane do ścisłego finału.
czytaj więcej
Nieznane początki największych technologicznych gigantów!
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, a zwłaszcza po wynalezieniu komputera i upowszechnieniu się Internetu, sposób i tempo obiegu informacji po świecie diametralnie się zmieniło. Od powstania pomysłu, do momentu aż zmieni on nasze życie na drugim końcu globu może minąć zaledwie kilka miesięcy.
czytaj więcej
Marka Maestro wśród Młodych Marek Sukcesu
Maestro – wiodąca marka produktowa Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. – otrzymała wyróżnienie w plebiscycie „Młoda Marka Sukcesu“ organizowanym przez wiodący ogólnopolski dziennik „Rzeczpospolita“.
czytaj więcej
Co potrzeba do otwarcia własnego kantoru - analiza StrefaWalut.pl
Podjęcie decyzji o rozpoczęciu prowadzenia własnej działalności gospodarczej nigdy nie jest łatwą decyzją. W Polsce przedsiębiorcy mają do pokonania ciężką drogę, aby móc uruchomić własną firmę, niezależnie od tego, w jakiej działają branży. Kantory są szczególnym rodzajem działalności, który mimo upływu lat, cały czas wzbudza mnóstwo kontrowersji i emocji.
czytaj więcej
1...10111213141516...35

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top