Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Metoda 5S – porządek sprzyja efektywności
Czy metoda 5S naprawdę się firmom opłaca? Zazwyczaj tak, choć wiele zależy od determinacji menedżerów wprowadzających zmiany, a także od ich umiejętności, by skutecznie przekonać do nich pracowników. Bez tego trudno będzie mówić o sukcesach.
czytaj więcej
Jak optymizm w biznesie może przyczynić się do rozwoju przedsięwzięcia?
Optymizm, czyli szukanie przede wszystkim pozytywnych stron wszystkiego, co się dzieje. Może być przydatny także w biznesie.
Chodzi o tak zwany entuzjazm, który pojawia się tylko w momencie,
kiedy sami jesteśmy dobrze nastawieni do tego, co robimy.
czytaj więcej
Udany rok dla dystrybucji prasy
Rozmowa z Grzegorzem Fibakiewiczem, wiceprezesem Kolportera, kierującym Departamentem Dystrybucji Prasy.
czytaj więcej
Jakie firmy warto teraz tworzyć i o jaki model dystrybucji oprzeć działanie nowego biznesu?
Sieć networkowa, czyli sieć kontaktów, aktywnych osób skupiających się wokół danej marki. Znalezienie miłośników nie jest trudne, a jeśli zaangażują oni swoje środki finansowe w rozwój przedsięwzięcia, to sukces murowany. Muszą rzecz jasna osiągać pewne korzyści miesięczne z tytuły zaangażowania i poszukiwania nowych popleczników. Nie chodzi tu jednak o "wciąganie", ale o rzeczywiste zainteresowanie produktem firmy przez nowe osoby, potrzebujące go.
czytaj więcej
Program sam wybierze najlepszą ofertę
Korzystając z internetu oraz odpowiedniego oprogramowania, pozyskanie nowego podwykonawcy staje się łatwiejsze. Innowacyjne programy pomogą uporządkować bazy wykonawców, automatycznie wybiorą najlepsze oferty i wystawią oceny na podstawie historii współpracy.
czytaj więcej
Asertywność, a ingnorancja w biznesie?
Asertywność, to odrzucanie czegoś na co się nie godzimy i tak są określone czynności w biznesie, których robić się nie chce, bo są one sprzeczne z naszymi osobistymi przekonaniami, z naszymi wartościami, albo mają związek z prywatnymi powodami odrzucenia ich. Ignorancja, to już coś znacznie gorszego.
czytaj więcej
Kopiowanie cudzych pomysłów na biznes i strategii, czyli jak to jest z tą konkurencją?
Każdy prowadzący biznes, musi zdawać sobie sprawę z tego, że konkurencja nigdy nie śpi, zawsze próbuje nadgonić wiedzę, a nawet przegonić podobną do siebie fimę. Jednak czy kopiowanie cudzych biznesplanów oraz strategii marketingowych jest obecnie wskazane?
czytaj więcej
Dropshipping na rynku akcesoriów GSM – idealne rozwiązanie dla osób prowadzących sklepy internetowe.
Dropshipping jest bardzo efektywnym i nowoczesnym sposobem sprzedaży przez internet, który polega na przeniesieniu całego procesu logistycznego na hurtownię. Dzięki temu właściciel sklepu oszczędza czas, który może przeznaczyć na promocję lub obsługę klienta.
czytaj więcej
Jak znaleźć w sobie dodatkowe źródło energii do działania, kiedy motywacja spada do zera?
Motywacja, to siła nepędowa, w każdym biznesie. Kiedy wszystko, albo przynajmniej wiele rzeczy idzie nam dobrze, nasza siła albo jeszcze bardziej wzrasta, albo nas tylko uskrzydla i co ciekawe przestaje motywować. Wtedy odnosimy mylne wrażenie, że wszytko zrobi się samo. Tak, to niestety nie działa!
czytaj więcej
Kolporter otwarty na nowych Partnerów
Kolporter zmienia system rekrutacji osób chętnych do prowadzenia saloników prasowych. Spółka zrezygnowała z wymogu wpłacania kaucji, a przyszłym współpracownikom oferuje możliwość rozwoju i przejścia na stanowisko menadżerskie.
czytaj więcej
1...133134135136137138139...144

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top