Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Jakie prezenty w katalogu nagród?
Około 2/3 Polaków deklaruje udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym. A to oznacza, że nawet na tym polu panuje duża konkurencja. Firma, która organizuje własny program, powinna się dobrze postarać, aby oferowane korzyści były naprawdę atrakcyjne. Bez dobrych nagród nie ma co liczyć na sukces.
czytaj więcej
Ogon zakupowy, czyli kosztowne drobiazgi
Co stanowi najbardziej czasochłonną część zamówień w firmach produkcyjnych (i nie tylko)? Nie są to wcale najdroższe, podstawowe materiały czy komponenty. Najbardziej uciążliwe jest zarządzanie tzw. długim ogonem zakupowym, czyli masą drobiazgów – m.in. akcesoriów czy materiałów eksploatacyjnych.
czytaj więcej
W jaki sposób nowe technologie zmieniają biznes?
Globalna pandemia sprawiła, że handel cyfrowy znalazł się w centrum uwagi zarówno klientów biznesowych, jak i konsumentów. Już czas, aby firmy w Polsce i Europie zaczęły lepiej wykorzystywać i integrować nowe technologie, idąc śladami amerykańskich gigantów.
czytaj więcej
Alkohol ze Wschodu i na Wschód – czy to możliwe?
Eksport alkoholu na Wschód lub import z byłych republik radzieckich może wydawać się dość odważnym pomysłem biznesowym. Szczególnie w państwach nienależących do Unii różnice w przepisach są na tyle istotne, że lepiej mieć sprawdzonego partnera, który przeprowadzi przez zawiłe procedury.
czytaj więcej
Nowość YAMAHA SMT - hybrydowy system automatycznej kontroli optycznej YRi-V 3D
Jak poinformował dystrybutor – Grupa RENEX, YAMAHA SMT wprowadziła na rynek nowy, hybrydowy system automatycznej kontroli optycznej (AOI) YRi-V 3D.

 
czytaj więcej
2021-08-11, 15:28
SalesOn
SalesOn z nową dyrektorką marketingu
Irena Mrozek dołączyła do zespołu SalesOn jako Digital Marketing Director. Odpowiedzialna będzie za strategię komunikacji systemu i wsparcie wizerunku marki SalesOn jako lidera na rynku automatyzacji szkoleń.
czytaj więcej
2021-08-11, 12:29
DSR S.A.
Dobra koniunktura w niełatwych czasach
Giełdowy Indeks Produkcji wzrósł w lipcu o 1,45% do poziomu 1121,78 pkt. Jest to szósty z rzędu miesięczny wzrost wartości, ale również kolejny w którym ta dynamika spadła. Od początku roku GIP60 zyskał już 27,14%, a więc więcej niż S&P500 czy Nasdaq.
czytaj więcej
Mafia nadgodzinowa – wykryj zanim stracisz
Zmowa pracowników, aby bez uzasadnienia biznesowego pracować w nadgodzinach, może narazić przedsiębiorstwo na poważne straty. To rzeczywistość, z którą mierzy się już sporo firm, ale - mimo że problem “mafii nadgodzinowej” niewątpliwie w nich występuje - niewiele się o tym mówi. O tym, jak powstaje “mafia nadgodzinowa”, jak jej zapobiegać i jakimi narzędziami zwalczać, pisze ekspert eq system Łukasz Zaborowski, certyfikowany doradca w zakresie zwinnych metod i ram postępowania oraz zarządzania projektami opartych na produktach.
czytaj więcej
Połowa firm eventowych w Polsce znajduje się w złej kondycji finansowej. Wydarzenia online receptą na kryzys - rekordzista zarobił jednorazowo 57 tys. zł
Branża eventowa w Polsce odpowiada za 1,5 proc. PKB, a jej wartość wynosi ok. 3 mld zł. Jednak to właśnie ona najmocniej odczuła skutki lockdownów - blisko połowa firm znajduje się w złej kondycji finansowej, z czego 20 proc. w bardzo złej. Jednocześnie rośnie popularność eventów online. W 2021 r. w Polsce za pośrednictwem polskiej platformy ClickMeeting odbyło się jak na razie 10,4 tys. wydarzeń dla ponad 100 uczestników - o 50 proc. więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Rekordowe wydarzenie online zarobiło 57 tys. zł.
czytaj więcej
Typy lojalnych klientów – dlaczego wracają?
To, czy klienci będą wracać do sklepu lub firmy usługowej po kolejne zakupy, zależy od wielu czynników, w tym od przywiązania do marki konkretnego kupującego. Ale bez względu na to, jaki typ reprezentuje klient – jeśli jest zadowolony z zakupów, jego lojalność można wzmocnić.
czytaj więcej
1...42434445464748...144

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top