Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Na czym polega szyfrowanie danych?
Ciągły rozwój technologii i zintensyfikowanie procesu cyfryzacji na świecie może być wykorzystywane do częstszych włamań i kradzieży danych, które mają nieocenioną wartość. W związku z tym firmy, które korzystają podczas swojej codziennej pracy z rozwiązań IT decydują się na stosowanie odpowiednich zabezpieczeń. Jednym z nich jest szyfrowanie danych, które polega na zabezpieczeniu danych przechowywanych np. w chmurze obliczeniowej.
czytaj więcej
E-zakupy raport
Tylko ¼ Polaków ufa reklamom w Internecie, a o ofertach dowiadują się z mediów społecznościowych.
Wraz z rozwojem e-commerce, zmienia się też nastawienie kupujących online do reklam. Jak wynika z raportu E-zakupy w Polsce 2020, ExpertSender, siedem na dziesięć osób nie ufa lub nie ma zdania na temat reklam w Internecie. Wśród różnych form najlepiej postrzegane są spersonalizowane komunikaty (74 proc.). Ankietowani lubią otrzymywać informacje o produktach z mediów społecznościowych (43 proc.) lub e-maili (23 proc.), natomiast najbardziej nie odpowiadają im pop-upy, czyli wyskakujące okna z reklamami (32 proc.).
czytaj więcej
26 proc. kluczowych stanowisk w firmach zajmują kobiety
Polska zajmuje jedno z najwyższych miejsc w Unii Europejskiej pod względem przedsiębiorczości kobiet, dotyczy to głównie małych przedsiębiorstw. We wszystkich firmach objętych badaniem tylko 30 proc. członków zarządów to kobiety, a jedynie w 23 proc. pełnią one funkcję prezesa. Dlatego wciąż potrzebujemy inicjatyw wspierających Polki w realizacji marzeń o prowadzeniu własnego biznesu.
czytaj więcej
Grupa RENEX odznaczona nagrodą YAMAHA Best Service Provider Award
Grupa RENEX została odznaczona przez firmę YAMAHA Nagrodą dla Najlepszego Dostawcy Usług – Best Service Provider Award – w sferze urządzeń SMT.
czytaj więcej
W 2020 r. na całym świecie z polskiej platformy webinarwej skorzystało prawie 31 mln. Liczba uczestników w Polsce wzrosła o 1037 proc. Raport ClickMeeting „State of Online Events 2021”
O 953 proc. wzrosła w 2020 r. liczba spotkań i eventów organizowanych w Polsce, a średni czas trwania eventu online wyniósł 82 minuty. Płatne wydarzenia zarobiły prawie 2,5 mln złotych. Na całym świecie liczba wydarzeń zdalnych wyniosła ponad 2,3 mln z udziałem 30,7 mln uczestników za pośrednictwem polskiej platformy webinarowej ClickMeeting.
czytaj więcej
Nawet w czasie kryzysu można otworzyć firmę i odnieść międzynarodowy sukces. Case study polskiej firmy
ExpertSender to polska firma, która zaistniała na rynku z sukcesem w czasie światowego kryzysu gospodarczego rozpoczętego w 2008 roku. Co więcej na początku wystartowała w USA, a dopiero po jakimś czasie weszła na polski rynek. Obecnie działa globalnie dla ponad 1000 marek, a rocznie wysyła ponad 20 miliardów wiadomości, które wspierają wzrost sprzedaży w e-commerce.
czytaj więcej
Nowy termin Mistrzostw Polski w Lutowaniu – RENEX Soldering Championship
Jak poinformowała Grupa RENEX – organizator wydarzenia – tegoroczne Mistrzostwa Polski w Lutowaniu odbędą się w dniach 8-10 czerwca 2021 – w ramach Targów Warsaw Industry Week w Nadarzynie.
czytaj więcej
Polacy a zakupy online - podsumowanie roku 2020
Zainteresowanie zakupami przez Internet w ostatnich latach rosło systematycznie, ale rok 2020 przyspieszył rozwój e-handlu prawdopodobnie o całe lata. Już 80 proc. Polaków z dostępem do Internetu robi tą drogą zakupy, z czego 11 proc. to osoby, które robią to krócej niż 12 miesięcy - wynika z raportu ExpertSender „Zakupy online w Polsce 2020”. Prawdopodobnie trendy, które można było zaobserwować w 2020 r., wyznaczą kierunki rozwoju e-handlu na najbliższe lata.
czytaj więcej
Rekordowy rok dla automatyzacji AI. SentiOne zwiększyło przychody o 70 proc. do poziomu 15 mln zł oraz uzyskał 5 mln zł EBIDTA
Polskie spółki coraz odważniej ruszają na podbój świata. SentiOne to startup stworzony 10 lat temu w garażu przez trzech kolegów ze studiów. Firma zajmuje się monitoringiem Internetu i mediów społecznościowych oraz automatyzacją obsługi klienta opartej o metody sztucznej inteligencji. W 2020 roku spółka odnotowała rekordowy zysk EBIDTA na poziomie 5 mln zł oraz przychód w wysokości 15 mln zł, co stanowi wzrost o 70 proc. w stosunku do poprzedniego roku. Już połowa przychodów pochodzi z rynków zagranicznych.
czytaj więcej
2021-02-09, 11:19
InsERT
zarezerwuj.pl – nowy system rezerwacji dla każdej branży od InsERT
InsERT, krajowy lider rynku oprogramowania dla MSP, udostępnia zarezerwuj.pl – nową aplikację do zarządzania rezerwacjami, rejestracjami i wizytami, w wersjach dla różnych branż. System obsługuje rezerwacje internetowe, telefoniczne, a także złożone na miejscu.
czytaj więcej
1...52535455565758...144

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top