Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Jak mieć więcej czasu i dobrze prowadzonego bloga?
Prowadzenia bloga, zwłaszcza takiego, który ma przynosić zyski firmie.
czytaj więcej
Nowość w ofercie RENEX – automat do montażu SMD YAMAHA YSM10
Automat do montażu SMD firmy YAMAHA poszerza ofertę Renex w zakresie urządzeń przeznaczonych dla przemysłowej produkcji elektroniki.
czytaj więcej
Jak wybrać kasę fiskalną?
Dobra kasa fiskalna powinna być dostosowana do profilu działalności przedsiębiorcy. Podstawowe kryteria, jakie należy brać pod uwagę przy jej wyborze to ilość wydruków w ciągu doby oraz warunki pracy. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę?
czytaj więcej
Księgarnia, która rozgryzła polski e-commerce
Wzrost przychodów o 40%, blisko czterokrotnie większa liczba pracowników, 300 tysięcy nowych klientów i kilka ważnych nagród – z takim wynikiem kończy 2018 rok sklep internetowy TaniaKsiazka.pl. Spółka Glosel, pod której skrzydłami znajduje się ta księgarnia, została niedawno zaliczona do prestiżowego grona Gazel Biznesu. I to wszystko w Polsce – w kraju, w którym statystyki czytelnictwa nie pozostawiają żadnych złudzeń.
czytaj więcej
Czas pracy 2019 – na przykładach, wzorach i grafikach
Komentarz do przepisów to zazwyczaj solidna lektura, ale… ciężka do przetrawienia i dość „teoretyczna”. Ten komentarz jest inny. Kładzie nacisk na przykłady, wzory i grafiki. Oraz konkretne praktyczne wskazówki. A te są bezcenne w tak trudnej tematyce, jak czas pracy.
czytaj więcej
Jak obecnie prowadzić akta i ewidencjonować czas pracy – po zmianach z 2019 r.
W 2019 roku nastąpiła rewolucja w zakresie dokumentacji pracowniczej. Pojawił się skrócony okres przechowywania części akt (pod pewnymi warunkami), możliwość przejścia na e-akta, a także kilka zmian w papierowej dokumentacji pracowniczej. Duże zmiany objęły tez ewidencjonowanie czasu pracy. I wreszcie: doszedł nowy obowiązek informacyjny. Bardzo łatwo o błędy. Jak ich uniknąć?
czytaj więcej
Jak przeprowadzić strategiczne zmiany w firmie?
Kiedy zarząd firmy wyznacza nowe kierunki działania lub dokonuje innych zmian o znaczeniu strategicznym, autorom nowych rozwiązań zazwyczaj towarzyszy duży optymizm. Ale czy podzielą go również menedżerowie i pracownicy niższych szczebli? To już nie jest pewne, a zależy przede wszystkim od sposobu, w jaki zmiany zostaną przeprowadzone.
czytaj więcej
Emerytura 2019? Ale dla kogo i na jakich warunkach?
W bibliotece każdego zainteresowanego, zwłaszcza osób zbliżających się do emerytury ale także pracodawców, mających spory wkład w zakończone sukcesem staranie się pracownika o świadczenie emerytalne, powinna znaleźć się publikacja porządkująca aktualnie obowiązujące przepisy, wyjaśniająca zasady przechodzenia na emeryturę według dzisiejszego prawa. Taka książka to „Emerytury 2019. Kto i z czego może skorzystać.”, która ukazała się nakładem Grupy tematycznej 2 (Personel).
czytaj więcej
SaldeoSMART umożliwia prowadzenie e-akt pracowniczych
BrainSHARE IT, producent platformy SaldeoSMART wspierającej nowoczesną księgowość, poszerzył swoją ofertę o możliwość prowadzenia akt pracowniczych w formie elektronicznej. Zmiana podyktowana jest ustawą obowiązującą od 1 stycznia 2019 roku, która pozwala firmom na digitalizację dokumentów kadrowych.
czytaj więcej
Pytania o plan finansowy 2019 dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych
Prawidłowo przygotowany plan finansowy jednostki, wzmacnia jej sprawność jej funkcjonowania. W książce, poza prezentacją jak duże znaczenie ma planowanie dla właściwej realizacji zadań publicznych, przedstawiamy metodologię budowy rocznego planu działalności − planu finansowego. Przedstawiamy przy tym zasady obowiązujące przy jego konstrukcji w różnych formach organizacyjnoprawnych podmiotów tworzących sektor finansów publicznych.
czytaj więcej
1...91929394959697...144

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top