Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Retail Marketing Awards: Najlepsze sklepy w Polsce wybrane
Znamy już zwycięzców 8. edycji konkursu Retail Marketing Awards. W trójce najlepszych salonów handlowych znalazły się w tym roku sklepy Ochnika, Recmana i camel active. Wyróżniono także salony Henri Lloyd i Heritage Shop & Wine.
czytaj więcej
Bezinwazyjna endoskopowa chirurgia kręgosłupa – metoda XXI wieku
Siedzący tryb życia, nadwaga, brak ruchu, a nawet stres mogą być przyczynami powstawania zmian zwyrodnieniowych kręgosłupa, powodujących dolegliwości bólowe, osłabienia kończyn, zaburzenia oddawania moczu czy nawet funkcji seksualnych. W zdecydowanej większości przypadków zamiana stylu życia, redukcja wagi, fizykoterapia pozwalają odzyskać zdrowie, jednak u części pacjentów, ze względu na stopień zaawansowania lub wielkość zmian zwyrodnieniowych, jedyną szansą na ratunek może być leczenie operacyjne. Z pomocą przychodzi nam medycyna XXI wieku oferująca bezinwazyjne zabiegi endoskopowe, dostępne w Centrum Medycznym Gamma.
czytaj więcej
Coty Inc. Reports Employment Inducement Award
Coty (NYSE: COTY) (the “Company”) announced today, pursuant to NYSE Rule 303A.08, that it has granted employment inducement awards to Elio Leoni Sceti and Camillo Pane, who have been announced as the Company’s new Chief Executive Officer and EVP of Category Development, respectively. Their appointments are anticipated to be effective in July.
czytaj więcej
Nowy Król Smaku wśród wódek
CEDC odświeża swój produkt premium – wódkę BOLS Platinum. Za relaunchem marki stoi trójmiejska Agencja Kreatywna BE7, odpowiedzialna za kompleksowe opracowanie nowej koncepcji i przełożenie jej na zróżnicowane nośniki.
czytaj więcej
Z szarego w białe – działania na rzecz ograniczenia szarej strefy
Opublikowane w ostatnim czasie wyniki badań IBnGR1 szacują zwiększenie się rozmiaru szarej strefy w ujęciu stosowanym przez Główny Urząd Statystyczny z 192 miliardów złotych w 2011 roku do 224 miliardów złotych w 2015 roku. Oznacza to jej wzrost w cenach bieżących o 16,7 procent.
czytaj więcej
Senior też klient Dojrzały target dla marketera
Piękne 80-letnie modelki promujące najnowszą kolekcję Dolce&Gabana, czy urodzona w 1934 roku Helena Norowicz prezentująca ubrania marki BOHOBOCO – to przykłady kampanii reklamowych, które przełamują stereotypy i zwiastują nowy trend. Silver economy nadchodzi, seniorzy stają się jedną z ważniejszych grup docelowych wielu usług i produktów, a marketerzy zastanawiają się, jak do nich skutecznie dotrzeć z przekazem reklamowym.
czytaj więcej
Monika Szklarz dołącza do biura prasowego Turner Broadcasting System Polska
Od kwietnia 2015 r. za komunikację i PR kanałów rozrywkowych Cartoon Network, Boomerang i TCM będzie odpowiedzialna Monika Szklarz.
czytaj więcej
Operacja Buhtrap – cel: kradzież pieniędzy z rosyjskich firm
Operacja Buhtrap skierowana jest przeciwko rosyjskim firmom, a jej celem jest kradzież danych potrzebnych do wykonania transakcji bankowych. Jak podają eksperci z firmy ESET, zagrożenie pozwala cyberprzestępcom szpiegować systemy komputerowe i kradnie wrażliwe dane m.in. te dotyczące kart używanych jako tokeny sprzętowe potrzebne do logowania podczas korzystania z bankowości online.
czytaj więcej
Plebiscyt Równa Firma 2015 - infografika
Krótkie podsumowanie trzeciej edycji Plebiscytu.
czytaj więcej
Znamy najbardziej odpowiedzialną społecznie firmę w Zachodniopomorskiem!
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR, ang. Corporate Social Responsibility) od wielu lat niezmiennie zyskuje na popularności. Mianem tym określa się działania firmy oparte na etycznych zasadach, przejrzystej polityce i zrównoważonym rozwoju. Właśnie pod tym kątem oceniono firmy z zachodniopomorskiego, w trakcie Plebiscytu „Równa Firma”.
czytaj więcej
1...541542543544545546547...677

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top