Znajdź informacje

Wiarygodność i niezależność, to hasła promujące "Wydarzenia"


« lista artykułów
2016-02-06

Polsat rozpoczął emisję spotów promujących główne wydanie "Wydarzeń". - Stawiamy na wiarygodność i niezależność - płynie przekaz ze spotów w których główne role odgrywają Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała. Według danych Nielsen Audience Measurement, w styczniu średnia widownia "Wydarzeń" wynosiła nieco ponad 2,6 mln osób, a udział w rynku wyniósł 17,44 proc.

Polsat emisję spotów na swoich antenach rozpoczął pod koniec tygodnia. W zwiastunach w roli lektorów występują główni prowadzący serwisu informacyjnego - Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała, którzy informują, że "Wydarzenia" stawiają na "wiarygodność i niezależność". W spotach wykorzystano archiwalne materiały serwisu informacyjnego.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, "Wydarzenia" w Polsacie zebrały w styczniu średnią widownię wynoszącą 2,61 mln osób. Udział w rynku w grupie wszystkich widzów wyniósł 17,44 proc. (19,37 proc. w grupie 16-49). O ponad milion widzów przed telewizorami gromadziły w styczniu główne wydania "Faktów" TVN i "Wiadomości" TVP1.

Główne wydanie "Wydarzeń” emitowane jest w Polsacie, Polsat News i Polsat News 2 codziennie o 18.50.

bak

Zobacz także

Lato 2018: Gdzie na wakacje?
Dynamiczny rozwój branży turystycznej, a także coraz zasobniejszy portfel przeciętnego polskiego turysty sprawiają, że preferencje turystyczne Polaków ulegają zmianie. Choć ...
Rekordowy piłkarski wtorek. TVP1 liderem dnia
Rekordowe pasmo piłkarskiego wtorku w TVP1. 9,7 mln widzów oglądało w szczytowym momencie trzymający w napięciu mecz Polski z Koreą ...
Rekordowa oglądalność "Milionerów"
To był długo wyczekiwany moment! Polska edycja teleturnieju doczekała się nowej zwyciężczyni, którą została przesympatyczna, emerytowana nauczycielka języka polskiego – ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top