Znajdź informacje

AXA reaguje, Pudzianowski będzie miał problem z reklamodawcami?


« lista artykułów
2016-02-08

Ostatnie problemy z prawem i antyimigranckie hasła wygłaszane przez Mariusza Pudzianowskiego będą miały przełożenie na zawierane przez niego kontrakty reklamowe? Zdaniem Anny Miotk, niekoniecznie musi tak być. Dyrektor ds. komunikacji PBI przekonuje, że tego rodzaje zamieszania są dość szybko zapominane i rzadko mają przełożenie na efekt biznesowy.

Na przełomie stycznia i lutego do warszawskiej prokuratury trafiło doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Mariusza Pudzianowskiego. Zdaniem organizacji "HejtStop". Pudzianowski za sprawą wpisów na facebooku mógł dopuścić się nawoływania do nienawiści na tle rasowym. On sam tłumaczy, że "manifestował chęć swojej obrony przed bandytami".

W sieci rozgorzała dyskusja czy zaangażowanie się byłego strongmana w problem z imigrantami będzie miał przełożenie na zawierane przez niego kontrakty reklamowe. Komunikat w tej sprawie wydała już jedna z firm ubezpieczeniowych, która jednoznacznie odcieła się od jego słów i poinformowała, że obecnie nie realizuje kampanii z udziałem Pudzianowskiego.

Zdaniem Anny Miotk, trudno w tej chwili jednoznacznie ocenić czy wypowiedzi Mariusza Pudzianowskiego sprawią, że firmy dwa razy zastanowią się zanim podpiszą z nim kontrakt reklamowy. - Jego słowa pasują do wizerunku. To ma być silny mężczyzna, który szybko reaguje i nie przebiera w słowach. To może być zniechęcające dla niektórych reklamodawców, mocno ceniących poprawność polityczną. Ale paradoksalnie, dla takich firm które bazują na kontrowersji, już niekoniecznie. Pamiętajmy też, że zdania w polskim społeczeństwie odnośnie imigrantów są obecnie mocno podzielone.

Nasza rozmówczyni specjalizująca się w zakresie mierzenia skuteczności działań komunikacji biznesowej przypomina, że Pudzianowski wypowiedział się z pozycji bezradnego właściciela firmy, który boryka się z problemem włamań imigrantów do swoich ciężarówek. - To dla niektórych może być okolicznością łagodzącą - słyszymy. Według dyrektor ds. komunikacji PBI, za kilka tygodni nikt o sprawie nie będzie pamiętał. - Tego rodzaju burze, choć gwałtowne, są dość szybko zapominane i rzadko mają przełożenie na efekt biznesowy - wyraża przekonanie autorka bloga annamiotk.pl.

Foto: youtube

bak

Zobacz także

Rekordowe zyski TVP w trakcie mundialu w Rosji
Mistrzostwa Świata w Rosji są rekordowe pod względem zysków dla Telewizji Polskiej. Wbrew medialnym doniesieniom, odpadnięcie Polaków z rozgrywek nie ...
Dlaczego pożyczki online stały się tak popularne?
Sektor pożyczek online w Polsce rośnie błyskawicznie, a przez Internet pożyczają przedstawiciele różnych grup społecznych, w tym Polacy osiągający wysokie ...
„AMERYKA EXPRESS” w Peru i Ekwadorze
Zakończyły się zdjęcia do nowej odsłony podróżniczego reality „Ameryka Express”. Tym razem trasa wyścigu wiodła przez dwa państwa Ameryki Południowej: ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top