Znajdź informacje

Marketingowa funkcja koszulek reklamowych (materiał partnera)


« lista artykułów
2016-05-19

Od dawna wiadomo, że reklama i marketing to niezbędne elementy sukcesu firmy. Bez względu na to czy zajmujemy się handlem, usługami, pracujemy w gastronomii czy każdym innym biznesie, marketing jest podstawą naszego rozwoju. Bez niego ciężko jest przetrwać na rynku wśród konkurencji. Jedną z form reklamy jest, wciąż zyskująca na popularności, odzież reklamowa.

Jakie są marketingowe korzyści koszulek reklamowych?

Jak już wcześniej wspomniano, koszulki reklamowe są elementem promocji produktu. Dzięki noszeniu koszulek z logo, firma, usługa bądź produkt staje się rozpoznawalny, a jego nazwa jest rozpowszechniana wśród potencjalnych klientów lub użytkowników. Jest to jeden z najważniejszych elementów gwaratujących sukces na rynku. Rozpoznawalność to coś, do czego powinien dążyć każdy przedsiębiorca, ponieważ produkt znany, chociażby z nazwy, ma o wiele większe szanse na powodzenie wśród odbiorców niż zupełnie nowa, nieznana rzecz.

Koszulki reklamowe bez wątpienia wpływają także na kształtowanie obrazu firmy w oczach odbiorców. Jeśli nasi pracownicy będą zawsze pokazywać się w schludnych, stylowych koszulkach w określonym kolorze i z logo firmy, klienci zaczną kojarzyć dane przedsiębiorstwo z takimi właśnie cechami. Podświadomie, każdy z nas chętniej wybierze markę kojarzącą się z dobrym wyglądem i miłą obsługą. Dodatkowo, pracownicy ubrani w określone koszulki będą łatwiejsi w lokalizacji, co jest szczególnie ważne w dużych halach handlowych lub podczas różnego rodzaju imprez. Niekiedy od tego, czy klient znajdzie pracownika czy nie, uzależnione jest dokonanie przez niego zakupu, więc rozpoznawalne koszulki będą w takich wypadkach niezastąpione.

Wszystkie podane wyżej argumenty sprowadzają się do najważniejszej dla przedsiębiorcy rzeczy, czyli do przyciągania odbiorców i nabywców. Interesujący wygląd pracowników, rozpoznawalność produktu i logo firmy niezaprzeczalnie wpływają na zwiększenie liczby nabywców.

Koszulki reklamowe mogą także zostać wykorzystane bezpośrednio w kontakcie z klientem – jako prezent, gadżet lub gratis dodawany do produktu lub usługi. Koszulki mogą zostać upominkiem dla najwierniejszych klientów, nagrodą w różnego rodzaju konkursach lub dodatkiem do zakupów. Wówczas użycie koszulki reklamowej daje nam dwojakie korzyści. Osoba, która otrzymuje T-shirt zaczyna wiązać z naszą marką pozytywne emocje, co prawodopodobnie przełoży się na przywiązanie do marki i częstsze zakupy. Z drugiej strony klient noszący koszulkę staje się naszą „reklamą”, a to przekłada się na rozpoznawalność marki i dobre skojarzenia wśród znajomych osoby używającej nasze T-shirty.

Wykorzystanie koszulek reklamowych w marketingu marki niesie ze sobą wiele korzyści. Można je użyć na wiele sposobów, a to jak będą wyglądać zależy tylko od naszej wyobraźni. To, czy postawimy na klasyczne kolory i logo na piersi, czy użyjemy humorystycznych napisów na żywych kolorach jest zależne od naszej kreatywności. Natomiast zalety użycia koszulek są niezależne od ich wyglądu – warto spróbować!

 

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top