Znajdź informacje

Zwycięstwo Polaków z Irlandią oglądało ponad 12 mln widzów


« lista artykułów
2016-06-16

Niedzielny mecz reprezentacji Polski w piłce nożnej podczas EURO 2016 okazał się wielkim wydarzeniem medialnym. Według danych Nielsen Audience Measurement, w TVP1 obejrzało go ponad siedem milionów widzów TVP1. W szczytowym momencie liczba widzów przekraczała 8,5 mln.

Co drugi Polak, który w niedzielne popołudnie miał włączony telewizor oglądał mecz w telewizyjnej Jedynce - udziały spotkania reprezentacji Polski wyniosły 45,3 proc. Transmisja meczu Polska–Irlandia Północna z komentarzem Jacka Laskowskiego i Marcina Żewłakowa była najchętniej oglądanym programem tego weekendu. TVP1 była liderem w niedzielę pod względem udziałów: 16,8 proc. w grupie 4+.

Welkie wydarzenia sportowe widzowie wciąż najchętniej oglądają w TVP. Mecz w telewizyjnej Jedynce obejrzało 7,02 mln widzów, a w równoległej transmisji w Polsacie i Polsacie Sport niespełna 5 mln (4,12 mln i 869 tys.). Tego dnia udziały TVP1 wyniosły 45,3 proc., Polsatu i Polsatu Sport - 32,3 proc. (26,7 proc. i 5,6 proc.).

bak

Zobacz także

Stały czy zmienny adres IP?
Zadaniem adresu IP jest identyfikowanie poszczególnych urządzeń w sieci. W zależności od tego, z jakiej usługi korzystamy, nasz adres IP ...
Content marketing - co to jest i czy się opłaca?
Od kilku dobrych lat w świecie marketingu powtarza się zdanie "Content is the king". Czy rzeczywiście treści mają aż takie ...
Izabela Janachowska została twarzą kanału TLC
TLC to telewizja dla kobiet, dla których źródłem rozrywki i inspiracji są autentyczne, nierzadko odważne i kontrowersyjne historie. Ten kobiecy ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top