Znajdź informacje

Rekordowa widownia finałów Eurowizji Junior


« lista artykułów
2016-11-22

Ponad 2 miliony widzów w grupie 4+ (udziały 15,5 proc) śledziło transmisję finału dziecięcej Eurowizji 2016 emitowaną 20 listopada w TVP1. Dzięki temu wynikowi telewizyjna Jedynka została liderem pasma.

Największa widownia Eurowizji Junior była w momencie ogłaszania wyników konkursu. Wynosiła ona ponad 2,8 mln widzów. Jest to najlepszy wynik niedzielnego pasma TVP1 pod względem widowni i udziałów w tej ramówce. Finał Eurowizji Junior obejrzało prawie dwukrotnie więcej widzów niż krajowe eliminacje, które emitowane były w 15 października (sobota) i uzyskały 1,2 mln widzów (10,4 proc udz.).

Polscy fani aż dwanaście lat musieli czekać na powrót polskiego reprezentanta do Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci. W tym roku Polskę reprezentowała Olivia Wieczorek z piosenką „Nie zapomnij”. Gospodarzem 14. finału imprezy była stolica Malty - Valletta.

Foto: TVP

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top