Znajdź informacje

Wysoka oglądalność Pucharu Świata w skokach narciarskich


« lista artykułów
2016-11-28

Decydujące momenty drugiego konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich, który rozegrano w sobotę Kuusamo, oglądało w szczytowym momencie ponad 4,6 miliona widzów TVP1. Bardzo dobrze obejrzały się także zawody w biegach narciarskich w TVP2 z udziałem Justyny Kowalczyk.

Sobotni konkurs indywidualny w skokach obserwowało w TVP1 w szczytowym momencie 4,6 mln widzów. Średnia widownia wyniosła 3,6 mln, a udziały 29,8 proc. To oznacza, że zawody śledził prawie co trzeci Polak, który miał wtedy włączony odbiornik telewizyjny. Dużym zainteresowaniem cieszą się także zawody w biegach narciarskich. Niedzielny bieg kobiet na 10 km techniką klasyczną w szczytowym momencie śledziło prawie 1,7 mln widzów. Średnia widownia wyniosła 1,28 mln, a udziały 14,6 proc.

Wyniki telemetryczne są lepsze od tych z zeszłego roku. Porównując inauguracyjne zawody w skokach narciarskich w TVP1, w ten weekend zasiadło przed telewizorami ponad 70 tysięcy więcej widzów. Jeszcze lepiej widać to na przykładzie biegów narciarskich w telewizyjnej Dwójce, które zgromadziły o 336 tysięcy więcej osób niż w zeszłym roku.

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top