Znajdź informacje

TVP Info na czele kanałów informacyjnych


« lista artykułów
2017-04-14

Drugi weekend należał do TVP Info. Kanał informacyjny Telewizji Polskiej przyciągnął przed telewizory najwięcej widzów zapewniając antenie najwyższe średnie udziały oglądalności (4,6 proc.) i pozostawiając konkurencję w tyle.

W drugi weekend kwietnia TVP Info nie miało sobie równych. Przewaga była szczególnie widoczna w sobotę, 8 kwietnia. Antena uzyskała 5,4 proc. udziałów i był to drugi wynik kanału w br. Największą widownię zgromadził „Teleexpress Extra”, który obejrzało średnio 1,1 mln osób. W sobotę wśród 10 najchętniej oglądanych programów kanałów informacyjnych aż 6 należało do TVP Info.

Poza „Teleexpressem Extra” w czołówce znalazło się także specjalne wydanie „INFO Wieczór” uzyskując rekordowy w tym roku wynik (średnia widownia 634 tys. osób przy udziałach 4,3 proc.) Najwyższą oglądalnością w br. cieszył się także program „Młodzież kontra”, który obejrzało 690 tys. widzów (4,6 proc. udz.).

Kanał informacyjny TVP w miniony weekend uzyskał 4,6 proc. udziałów przy wynikach konkurencji ponad 4,2 proc. TVN24 i 1,3 proc. Polsat News. TVP Info sukcesywnie buduje swoją widownię, a udziały w porównaniu do 2016 zwiększają się.

Foto: TVP

bak

Zobacz także

Jak usprawnić sprzedaż biletów w kinach i teatrach?
Zainteresowanie wydarzeniami kulturalnymi wciąż wzrasta, a oferta koncertów, spektakli, pokazów i innych atrakcji, zwłaszcza w dużych miastach, jest niezwykle bogata. ...
Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top