Znajdź informacje

"Kuchenne rewolucje" z 3-milionową widownią


« lista artykułów
2017-10-17

Ostatni odcinek programu Magdy Gessler zanotował rekordową oglądalność! „Kuchenne rewolucje” z Sosnowca obejrzało blisko 3 miliony widzów. TVN był liderem pasma wieczornego, osiągając niemalże 30 proc. udziałów w grupie komercyjnej 16-49. Emitowany w czwartek odcinek był jednym z pięciu najlepiej oglądanych w historii programu.

Od 7 września, w czwartki, o godzinie 21.30 można oglądać 16. sezon "Kuchennych Rewolucji", które niezmiennie biją rekordy popularności. Oglądalność tej serii rośnie z odcinka na odcinek. Widownia ostatniego, szóstego odcinka sięgnęła ponad 2 700 000 mln widzów w grupie 4+, dając jednocześnie  blisko 30 proc. udziałów w kluczowej dla reklamodawców grupie komercyjnej.

- I jak nie kochać Magdy Gessler? To fenomen. Czwartkowy odcinek to jeden z najlepszych wyników w historii tego programu! Od ponad 7 lat „Kuchenne Rewolucje” cieszą się ogromną popularnością oraz niesłabnącą sympatią widzów, co jest niekwestionowanym sukcesem zarówno Magdy Gessler, jak i całego zespołu „Kuchennych Rewolucji" - dodaje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

bak

Foto: TVN

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top