Znajdź informacje

HGTV Home & Garden świętuje pierwsze urodziny


« lista artykułów
2018-01-05

HGTV Home & Garden wystartowała 7 stycznia 2017 roku. Już w chwili debiutu jego wyniki oglądalności przerosły najśmielsze oczekiwania. Po roku istnienia kanał znajduje się w ścisłej czołówce kanałów lifestylowych w Polsce i tuż po TVN Style, jest drugą najchętniej oglądaną stacją kobiecą.

W 2017 roku HGTV Home & Garden osiągnęła udział w rynku 0,53% w grupie widzów 16-49. W momencie rekordowej oglądalności wyniki kanału sięgały nawet 1,40% w grupie komercyjnej.

HGTV Home & Garden to telewizja tworzona przez ludzi z pasją. W ciągu pierwszego roku działalności widzowie mogli poznać wielu prowadzących - ekspertów, którzy inspirowali ich do pozytywnych zmian w ich otoczeniu. Projektantka wnętrz Dorota Szelągowska, wielbicielka i znawczyni przyrody Maja Popielarska, architekt Krzysztof Miruć, stolarz Dariusz Wardziak, artysta Jimi Ogden, Małgorzata Ziółkowska i Sylwia Wilgatek – Wykuż zajmujące się renowacją mebli czy Karol Paciorek i Magdalena Tacik – specjaliści od gadżetów, to tylko niektórzy z pasjonatów prowadzących programy w tym kanale.

Lokalne produkcje to jedna z mocnych stron tej stacji. W ciągu minionego roku HGTV Home & Garden wprowadziła do swojej oferty programowej wiele polskich propozycji. Widzowie pokochali programy Doroty Szelągowskiej takie jak: „Domowe rewolucje”, „Dorota was urządzi” czy „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej”. Wśród innych najchętniej oglądanych produkcji znalazły się także: „House Hunters – Poszukiwacze domów” czy „Musisz to mieć”. Jesienią na antenie kanału zadebiutowały kolejne nowe programy - „Zgłoś remont”, „Darek solo” czy „Drugie życie mebli”, których kontynuacje będzie można zobaczyć już wiosną.

HGTV Home & Garden to także starannie wyselekcjonowane propozycje z biblioteki Scripps Networks Interactive. W 2017 roku polscy widzowie najchętniej oglądali min.: „Domy z potencjałem”, „Zarobić na remoncie”, „Podwórkową reaktywację”, czy takie programy jak „Misja: Remont” i „Poszukiwacze domów – Rodziny”.

bak

Foto: TVN

Zobacz także

Rekordowa widownia Pucharu Świata w Zakopanem
Ponad 7,6 mln widzów w szczytowym momencie obejrzało w TVP1 niedzielny konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Rekordową ...
Mobilizacja do nauki angielskiego
Często spotykamy się z problemem nauki angielskiego już w podstawówce, gdzie złe doświadczenia uczniów są później kontynuowane podczas dalszej nauki, ...
Widzowie wybierają "Pytanie na śniadanie" TVP2
W sobotę, 20 stycznia poranny magazyn TVP2 „Pytanie na Śniadanie” miał największe wyniki oglądalności (ponad 595 tys. widzów przy udziałach ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top