Znajdź informacje

"Newsweek" poprawia sprzedaż uderzając w rząd


« lista artykułów
2016-01-21

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w listopadzie ub. roku o ponad 12 proc. r/r wzrosła sprzedaż "Newsweek Polska", który rozszedł się w blisko 125 tys. egzemplarzy. Wzrost sprzedaży odnotował tygodnik "W sieci" oraz "Tygodnik Do Rzeczy". Liderem zestawienia pozostaje "Tygodnik Angora" publikujący wybrane artykuły z polskich i światowych gazet.

Wszystie cztery listopadowe okładki tygodnika kierowanego przez redaktora Tomasza Lisa nawiązywały do krytyki polityki prowadzonej przez Prawo i Sprawiedliwość, rzadu Beaty Szydło czy prezydenta RP Andrzeja Dudy. Pierwsza listopadowa okładka przedstawiała nekrolog III RP, który był nawiązaniem do wyniku wyborów parlamentarnych wygranych przez partię Jarosława Kaczynskiego, która samodzielnie stworzyła rząd. Kolejne okładki "Newsweeka" dotyczyły m.in. szefa MON Antoniego Macierewicza czy decyzji podejmowanych przez prezydenta Dudę.

Na przeciwległym biegunie znalazł się "Wprost". Tygodnik pod kierownictwem Tomasza Wróblewskiego w listopadzie 2015 roku sprzedał nieco ponad 30 tys. egzemplarzy, co oznacza utrzymanie niekorzystnego trendu i spadek w porównaniu do listopada 2014 roku o ponad 26 proc. Bez większych zmian prezentuje się sprzedaż "Gazety Polskiej".

Sprzedaż tygodników ogólnopolskich w listopadzie 2015 (dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy):

Tygodnik Angora 285,520 egz.
Gość Niedzielny 131,505 egz.
Newsweek Polska 124,644 egz.
Polityka 112,644 egz
W sieci 77,260 egz.
Tygodnik Do Rzeczy 56,450 egz.
Gazeta Polska 36,710 egz.
Wprost 30,425 egz.
Tygodnik Powszechny 18,657 egz.
Przegląd 16,546 egz.

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top