Znajdź informacje

"Newsweek" poprawia sprzedaż uderzając w rząd


« lista artykułów
2016-01-21

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w listopadzie ub. roku o ponad 12 proc. r/r wzrosła sprzedaż "Newsweek Polska", który rozszedł się w blisko 125 tys. egzemplarzy. Wzrost sprzedaży odnotował tygodnik "W sieci" oraz "Tygodnik Do Rzeczy". Liderem zestawienia pozostaje "Tygodnik Angora" publikujący wybrane artykuły z polskich i światowych gazet.

Wszystie cztery listopadowe okładki tygodnika kierowanego przez redaktora Tomasza Lisa nawiązywały do krytyki polityki prowadzonej przez Prawo i Sprawiedliwość, rzadu Beaty Szydło czy prezydenta RP Andrzeja Dudy. Pierwsza listopadowa okładka przedstawiała nekrolog III RP, który był nawiązaniem do wyniku wyborów parlamentarnych wygranych przez partię Jarosława Kaczynskiego, która samodzielnie stworzyła rząd. Kolejne okładki "Newsweeka" dotyczyły m.in. szefa MON Antoniego Macierewicza czy decyzji podejmowanych przez prezydenta Dudę.

Na przeciwległym biegunie znalazł się "Wprost". Tygodnik pod kierownictwem Tomasza Wróblewskiego w listopadzie 2015 roku sprzedał nieco ponad 30 tys. egzemplarzy, co oznacza utrzymanie niekorzystnego trendu i spadek w porównaniu do listopada 2014 roku o ponad 26 proc. Bez większych zmian prezentuje się sprzedaż "Gazety Polskiej".

Sprzedaż tygodników ogólnopolskich w listopadzie 2015 (dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy):

Tygodnik Angora 285,520 egz.
Gość Niedzielny 131,505 egz.
Newsweek Polska 124,644 egz.
Polityka 112,644 egz
W sieci 77,260 egz.
Tygodnik Do Rzeczy 56,450 egz.
Gazeta Polska 36,710 egz.
Wprost 30,425 egz.
Tygodnik Powszechny 18,657 egz.
Przegląd 16,546 egz.

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Jak usprawnić sprzedaż biletów w kinach i teatrach?
Zainteresowanie wydarzeniami kulturalnymi wciąż wzrasta, a oferta koncertów, spektakli, pokazów i innych atrakcji, zwłaszcza w dużych miastach, jest niezwykle bogata. ...
Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top