Znajdź informacje

Czy warto inwestować w papierowe nośniki reklamy?


« lista artykułów
2018-06-26

Reklama w dzisiejszych czasach jest nierozerwalnie związana z telewizją i Internetem. Wiele osób może więc się zastanawiać, czy tradycyjne formy reklamy są wciąż skuteczne. Za pierwszą podpowiedź może posłużyć fakt, że od wielu lat nie tracą one na popularności. Miasta wciąż ozdabiają różnorakie plakaty i banery, a na skrzyżowaniach ulic spotykamy osoby wręczające ulotki. Jak wykorzystać papierowe nośniki reklamy, aby przyniosły one zyski? Odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule.

Zalety tradycyjnych form reklamy

Jako pierwszą zaletę papierowych nośników reklamy należy wymienić fakt, że docierają one do potencjalnych klientów niezależnie od ich woli. Plakaty i banery wpisują się w krajobrazy miast – mijamy je w drodze do pracy, podczas powrotu do domu czy spaceru z psem. Chcąc nie chcąc przekazywane przez nie informacje zapisują się w naszych umysłach, a świadomość reklamowanej marki rośnie. Papierowe formy reklamy są świetnym rozwiązaniem marketingowym, gdy w Twojej grupie docelowej znajdują się osoby starsze lub o niższym statusie materialnym. Nie korzystają one z Internetu, przez co ulotki czy plakaty mogą być jedynym sposobem na poinformowanie ich o swoich usługach.

Dowiedz się więcej na jkbprint.pl

W jakich branżach sprawdzą się papierowe nośniki reklamy?

Jeśli strategia marketingowa będzie przemyślana, a plakaty czy ulotki będą wykonane estetycznie i pomysłowo - prawdopodobnie we wszystkich. Są jednak branże, które wręcz nie mogą się bez nich obejść. Mowa tu chociażby o wszelkich firmach zajmujących się organizacją eventów. Czy wyobrażasz sobie promocję koncertu bez plakatów rozwieszonych po całym mieście? Tak właśnie myśleliśmy.

Kiedy papierowa reklama jest skuteczna?

Kluczem do sukcesu każdej strategii marketingowej jest staranne planowanie. Powinieneś przemyśleć zwłaszcza rozlokowanie papierowych nośników reklamy. Ulotki reklamujące środki zwalczające cholesterol warto umieszczać w przychodniach, a plakaty informujące o zbliżającym się koncercie rockowego zespołu na przykład w okolicach akademików. W kwestii wykonania nośników reklamy warto zaufać profesjonalistom. Powierz druk plakatów czy ulotek specjalistom – będziesz mieć wtedy gwarancję ich wysokiej jakości i odporności na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych (nadmiernego promieniowania słonecznego, wilgoci).

Podsumowanie

Choć tradycyjne formy marketingu są stopniowo zastępowane przez reklamę w Internecie, wciąż są one popularne i mogą okazać się skutecznym środkiem promocji. Odpowiednio wykorzystane mogą stać się efektywnym i efektownym wsparciem każdej kampanii marketingowej.

Zobacz także

Jak usprawnić sprzedaż biletów w kinach i teatrach?
Zainteresowanie wydarzeniami kulturalnymi wciąż wzrasta, a oferta koncertów, spektakli, pokazów i innych atrakcji, zwłaszcza w dużych miastach, jest niezwykle bogata. ...
Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top