Marketerze - ile wydajesz na działania marketingowe online? [BADANIE]
« lista artykułów
2018-10-18
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu internetowego oraz w jakich barwach jawi się jego przyszłość.
Kwestią czasu jest, kiedy Internet przejmie pozycję lidera wśród mediów reklamowych. Trzeba mieć na uwadze, że to wcale nie taka odległa rzeczywistość. W czasach cyfrowej rewolucji, to widoczność marki w sieci wysuwa się na pierwszorzędny plan. Świadczą o tym współprace z influencerami, rosnące znacznie video marketingu czy chociażby zwiększenie nakładów na inbound marketing.
„Podstawowe dane, jakie dostępne są w raportach dotyczących reklam i e-maketingu, nie są wyczerpujące. Nie odpowiadają na podstawowe pytania, które charakteryzują tę branżę. A te się piętrzą. Które platformy i formaty reklamowe cieszą się największym powodzeniem? Ile firmy wydają na reklamę w internecie? Ile pieniędzy idzie w social media, a ile do influencerów?” – zastanawia się Paweł Strykowski z CEO WhitePress®.
Badanie kierowane jest do osób z branży – marketerów, którzy odpowiadają za prowadzenie działań marketingowych w polskich firmach. Można w nim wziąć udział do 24 października 2018 roku, wchodząc na stronę: http://ankieta.whitepress.pl/.
red