Znajdź informacje

Booking Optymalizator czyli pozycjonowanie hotelu na portalach rezerwacyjnych!


« lista artykułów
2018-12-17

Dotychczas większość ludzi kojarzyło pozycjonowanie tylko z wyszukiwarkami internetowymi. Głównie mam tu na myśli Google i pozycjonowanie w ich wynikach wyszukiwania. Hotele, czy obiekty noclegowe, podobnie jak każdy inny biznes muszą zrobić coś, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i znaleźć się „na widoku” dla potencjalnych Gości.

Portale rezerwacyjne a pozycjonowanie wizytówki.

Najpopularniejszym źródłem pozyskiwania Gości są dla hoteli portale rezerwacyjne. Jednak obserwując rynek hotelarski w Polsce, najczęściej używanym portalem jest Booking.com. Największa baza użytkowników, największy ruch, do tego przejrzyste i czytelne oferty które można uzupełnić po swojemu według panującego tam schematu.

No właśnie. Nie wystarczy mieć wyłącznie swojej oferty w serwisie, nawet jeśli są dodane opisy, zdjęcia, udogodnienia czy otoczenie obiektu, żeby znaleźć się na samej górze w wynikach wyszukiwania serwisu rezerwacyjnego.

 

Booking Optymalizator, podnieś swoją pozycję!

Dlatego właśnie przygotowaliśmy Booking Optymalizator, który znajdziecie pod tym adresem https://bookingsolutions.pl/uslugi/audyt-silnikabooking-com/, co to takiego? Nasza usługa polega na odpowiedniej optymalizacji blisko 130 elementów zawartych w wizytówce obiektu na Bookingu, dzięki czemu hotel pnie się w górę w wynikach wyszukiwania, bez konieczności podwyższania prowizji i korzystania z kolejnych, płatnych, dodatków oferowanych przez tego giganta w branży OTA.

Na jakie elementy należałoby zwrócić uwagę? Można by napisać, że w zasadzie na wszystkie, byłoby to jednak sporym uproszczeniem. Oprócz odpowiednich, sprzedażowych opisów, dobrej jakości galerii zdjęć ułożonej w odpowiedniej kolejności i otagowanej w odpowiedni sposób, istotnym czynnikiem są również opinie Gości pozostawiane w serwisie i to, jak dany hotel na nie odpowiada.

Promocje i plan cenowy pełnią bardzo ważną rolę, nie wystarczy po prostu ich uzupełnić, trzeba zrobić to w sposób prawidłowy, uwzględniając przy tym działania konkurencji i to, czego oczekuje od nas algorytm Bookingu, prawda, że to bardzo podobne do tego, co trzeba zrobić w przypadku pozycjonowania strony internetowej w Google?

 

Booking Extranet od środka.

Zamieszczam również odnośnik do artykułu na temat tego czym jest extranet booking, https://bookingsolutions.pl/blog/booking-zacznijmy-poczatku/, po jego przeczytaniu dowiesz się jak założyć wizytówkę swojego hotelu w serwisie i krok po kroku ją uzupełnić.

Pełne i właściwie uzupełnienie to już zupełnie inny temat dlatego właśnie stworzyliśmy Booking Optymalizator. Bo przecież nie ma potrzeby podbijać prowizji, kiedy możesz uzupełnić swój Extranet jednorazowo i dzięki temu nie odprowadzać tak wysokiej prowizji, jak Twoja konkurencja. Oszczędności są niezaprzeczalne.

Tylko od Ciebie zależy, czy ruszysz do przodu z działaniami marketingowymi, zanim zdecyduje się na to obiekt położony niedaleko Ciebie i odbierze Gości, których mógłbyś przyjąć u siebie.

Sprawdź nasze materiały do pobrania!

Udostępniam Ci również bazę naszych materiałów do pobrania https://bookingsolutions.pl/centrum-wiedzy/, abyś samodzielnie przekonał się, czy to co robimy działa i przyniesie Ci korzyści o których pisałem wyżej. Zajrzyj i odpowiedz sobie, czy warto? Podpowiem – Warto! Znajdziesz tutaj case study z wynikami nie tylko na temat optymalizacji wizytówek na Booking.com, ale także z całym spektrum działań marketingowych. Booking Solutions jest tu po to, aby Twój hotel już dziś mógł zacząć zarabiać.

Zobacz także

Vlepka – nowy sposób komunikacji
Vlepki pojawiły się na początku XX wieku i momentalnie zawładnęły przestrzenią publiczną. Okazało się bowiem, że wydrukowanie tych małych naklejek ...
Alvaro Soler na Sylwestrze Marzeń w Zakopanem!
Al Bano i Romina Power, Ricchi e Poveri czy Modern Talking to nie koniec. Jest kolejne wielkie zagraniczne nazwisko! Alvaro ...
Świąteczne rekordy TVP. Rekordowa oglądalność "Rolnik szuka żony"
26 grudnia należał do TVP1, która była liderem dnia. Największym zainteresowaniem widzów cieszyły się: odcinek specjalny programu „Rolnik szuka żony” ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top