Znajdź informacje

Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną?


« lista artykułów
2019-02-15

Aplikacja mobilna większości z nas kojarzy się z grami i rozrywką w naszym smartfonie lub tablecie. Czy można wykorzystać aplikację mobilna dla promocji i rozwoju własnej działalności gospodarczej? Jakie zalety przynosi inwestycja w aplikację mobilną dla naszej firmy?

Aplikacja mobilna większości z nas kojarzy się z grami i rozrywką w naszym smartfonie lub tablecie. Czy można wykorzystać aplikację mobilna dla promocji i rozwoju własnej działalności gospodarczej? Jakie zalety przynosi inwestycja w aplikację mobilną dla naszej firmy?

Zalety aplikacji mobilnych

Strona internetowa czy aplikacja mobilna? Jeszcze pięć lat temu odpowiedzią na dane pytanie było stwierdzenie, że najlepiej inwestować w przygotowanie i rozwój strony internetowej. Warto jednak zauważyć, że w ciągu ostatnich pięciu lat dużo się zmieniło. Obecnie, smartfon jest nieodłączną częścią życia około 70 % osób. Popularności trudno zaprzeczyć, gdyż dzięki swoim rozmiarom i parametrom technicznym są idealnym urządzeniem dla pozyskiwania informacji, komunikacji i rozrywki. To właśnie ze smartfona najczęściej łączymy się z Internetem, robimy zakupy, szukamy wykonawców dla naszych zleceń lub oferujemy własne usługi.

Aplikacja mobilna jest inwestycją, która zdecydowanie się opłaca. Przeglądanie typowych stron internetowych za pomocą przeglądarki w naszym telefonie nie zawsze może być wygodne, gdyż nie ma możliwości perfekcyjnego dopasowania danej strony do wszystkich urządzeń mobilnych.

Z drugiej strony mamy aplikacje mobilne, których nawet nazwa świadczy o tym, że zostały one stworzone specjalnie pod wymagania urządzeń mobilnych, a nie jako skrócona i prostsza wersja strony internetowej.

Zobacz aplikacje mobilne w Green Parrot

Aplikacje mobilne i statystyka

Aktualnie, na korzystanie z przeglądarek na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony i tablety, przypada sześć razy mniej czasu użytkowników niż na korzystanie z aplikacji mobilnych.

Ilość aplikacji mobilnych na obecnym rynku rośnie jak na drożdżach. W ciągu 2018 roku na całym świecie użytkownicy pobrali ponad dziewięćdziesiąt miliardów aplikacji mobilnych, a na korzystanie z nich poświęcili prawie bilion godzin. Jest to przerażająca liczba, którą trudno wyobrazić, ale ogrom danej liczby godzin w dużym stopniu udowadnia, że aplikacje mobilne są przyszłością. Co więcej, wnioskując z statystyk związanych z ilością ściąganych aplikacji oraz czasu korzystania z nich, można wywnioskować, że w roku 2019 nas oczekuje przyrost o prawie jedną szóstą, czyli około 15 %.

Najpopularniejsze aplikacje mobilne

Nie trudno zgadnąć, jakie aplikacje są najpopularniejsze wśród użytkowników. Pierwsze miejsca od dłuższego czasu zajmują takie aplikacje społecznościowe jak Facebook oraz Instagram. W porównaniu do innych kategorii, aplikacje społecznościowe, to jedynie 2 % od obecnie dostępnych aplikacji mobilnych.

Obecnie na rynku aplikacji mobilnych jest dostępnych ponad dwieście tysięcy aplikacji firmowych, czyli inaczej zwanych biznesowych. Jest to około 10 % wszystkich dostępnych aplikacji mobilnych.

Podsumowując, inwestować warto w przyszłość i rozwój. Właśnie krokiem do przyszłości są aplikacje mobilne dla Ciebie i Twojego biznesu.

Zobacz także

Jak usprawnić sprzedaż biletów w kinach i teatrach?
Zainteresowanie wydarzeniami kulturalnymi wciąż wzrasta, a oferta koncertów, spektakli, pokazów i innych atrakcji, zwłaszcza w dużych miastach, jest niezwykle bogata. ...
Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top