Znajdź informacje

„Kuchenne rewolucje” z jubileuszowym sezonem


« lista artykułów
2019-09-11

Ponad dwieście pięćdziesiąt przeprowadzonych rewolucji, tysiące pomysłów na przepisy kulinarne, metamorfozy wnętrz i ona jedna – Magda Gessler! Już po raz dwudziesty najsłynniejsza polska restauratorka wyruszy w Polskę, aby ratować upadające lokale. Czy dzięki „Kuchennych rewolucjom” odmieni ich los i nada im drugie życie?

Celne riposty i cięty język uwielbianej przez widzów Magdy Gessler sprawiają, że polska gastronomia nie jest już taka sama, jak dziesięć lat temu. „Czy wy jesteście normalni?”,  „Dlaczego trujecie ludzi?”,  „Czy to było mrożone?”  - te pytania każdy fan programu zna już na pamięć. Pozytywna energia, dystans do siebie i świata, a przede wszystkim doświadczenie i wiedza gastronomiczna prowadzącej powodują, że „Kuchenne rewolucje” opanowały całą Polskę!

W jubileuszowym sezonie restauratorka ponownie podejmie się niemożliwego i odkryje wiele ciemnych stron różnych kulinarnych biznesów. Czy jej recepta na sukces zadziała w każdym przypadku?

Pierwszym miastem na mapie jesiennej edycji programu będzie Ostrów Wielkopolski. „Best Bar” funkcjonuje tam jako lokal typu fast food już od kilkunastu lat. Położony blisko centrum przez lata cieszył się powodzeniem. Zarówno kebaby, zapiekanki, jak i pizza znajdowały tam swoich miłośników. Edward, początkowo dostarczający gaz w butlach do „Best Baru” otrzymał od właściciela propozycję odkupienia lokalu. Po szybkim rozeznaniu na rynku mężczyzna uznał, że restauracja ma duży potencjał na sukces. Edward nie zdecydował się na wprowadzenie zmian, zostawiając dawnych pracowników, menu oraz dostawców. Szybko okazało się, że „Best Bar” nie jest tak korzystną inwestycją, jak oczekiwał nowy właściciel. Błędy w prowadzeniu restauracji dostrzegają także zatrudnione w nim osoby. Lokal jest zaniedbany, nie ma klimatyzacji, ani ogrzewania, co powoduje, że latem jest w nim bardzo gorąco, a zimą naprawdę zimno. Edward uznał, że sytuacja jego baru jest tak bardzo zła, że pomóc może tylko Magda Gessler.

bak

Foto: TVN

Zobacz także

Jak usprawnić sprzedaż biletów w kinach i teatrach?
Zainteresowanie wydarzeniami kulturalnymi wciąż wzrasta, a oferta koncertów, spektakli, pokazów i innych atrakcji, zwłaszcza w dużych miastach, jest niezwykle bogata. ...
Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top