Znajdź informacje

Historyczne wyniki oglądalności Turnieju Czterech Skoczni w Eurosporcie!


« lista artykułów
2020-01-13

Turniej Czterech Skoczni przyciągnął do Eurosportu 1 rekordową liczbę widzów. Każdą transmisję śledziło 4,35 mln całościowo i średnio ponad 1,1 mln widzów, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji stacji z niemiecko-austriackiego cyklu. Eurosport 1, który jako jedyny w Polsce pokazywał wszystkie kwalifikacje i konkursy podczas każdej z ośmiu transmisji był najlepiej oglądalnym płatnym kanałem na rynku.

Eurosport 1 pokazał na żywo wszystkie kwalifikacje i konkursy zakończonego w poniedziałek 68. Turnieju Czterech Skoczni, którego triumfatorem został ambasador stacji Dawid Kubacki. Niezwykle wysoki i wyrównany poziom rywalizacji sprawił, że wielkie emocje trwały aż do ostatniego skoku w Bischofshofen. Przełożyło się to na historyczne wyniki oglądalności: średnio ponad 1,1 mln widzów w grupie A4+ i całościowo 4,35 mln osób przy bardzo wysokim ratingu w grupie A16-49 – 1.63, aż o 22% wyższym niż poprzedni rekord zanotowany w minionym sezonie. Podczas każdej z ośmiu relacji Eurosport 1 był najlepszym płatnym kanałem na rynku zarówno w grupie A4+, jak i A16-19. Podczas emitowanych na wyłączność kwalifikacji do kolejnych konkursów Eurosport 1 był drugim najpopularniejszym kanałem telewizyjnym na rynku wśród ogółu widzów.

Przełom roku był niezwykle intensywnym i pełnym sportowych emocji czasem w Eurosporcie 1! Wspólnie przeżywaliśmy wszystkie kwalifikacje i konkursy Turnieju Czterech Skoczni i jesteśmy bardzo dumni, że Dawid Kubacki, ambasador Eurosportu, we wspaniałym stylu wygrał poniedziałkowy konkurs i cały turniej. Piękna rywalizacja, a także znakomita praca zespołów produkcyjnych i redakcji Eurosportu oraz grupy TVN Discovery przyniosły nam historyczne wyniki oglądalności. To był wspaniały początek niezwykle emocjonującego roku, podczas którego pokażemy na antenach Eurosportu dziesiątki tysięcy godzin transmisji na czele z igrzyskami olimpijskimi w Tokio – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, Członkini Zarządu TVN Discovery Polska i Dyrektor Eurosport Polska.

bak

Zobacz także

Jak usprawnić sprzedaż biletów w kinach i teatrach?
Zainteresowanie wydarzeniami kulturalnymi wciąż wzrasta, a oferta koncertów, spektakli, pokazów i innych atrakcji, zwłaszcza w dużych miastach, jest niezwykle bogata. ...
Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top