Wirtualni konsultanci pomagają użytkownikom Playera i TVN24 GO
« lista artykułów
2020-04-20
Ruch w serwisach VoD w ostatnich tygodniach rośnie, wzrasta też liczba nowych subskrybentów. Jak zapewnić im wszystkim wsparcie techniczne i udzielić odpowiedzi na pytania przez 24 godziny na dobę? Tu z pomocą przyjdą wirtualni asystenci. Julia i Radek, stworzeni przez KODA Bots, pomagają użytkownikom Playera i TVN24 GO.
Chatboty Playera i TVN24 GO, powstałe w systemie do automatyzacji komunikacji KODA Bots, mają postać Julii i Radka. Natychmiast dostarczają kluczowe informacje o usługach, bez względu na porę dnia. Odpowiadają na wszelkie pytania związane z ofertą i działaniem obu platform, kwestiami technicznymi dotyczącymi konta oraz płatności. Reagują na możliwe kody błędów i udzielają odpowiednich wskazówek oraz rekomendacji, jak sobie z nimi poradzić.
Przyjęte rozwiązanie przyspiesza i ułatwia kontakt z klientami, a konsultantów odciąża w wykonywaniu powtarzalnych zadań. Julia i Radek świetnie radzą sobie z pytaniami otrzymywanymi w Messengerze na Facebook’u. W marcu aż 93 procent rozmów obsłużyli sami, bez udziału konsultanta.
TVN Discovery Polska to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do Discovery, Inc. W ofercie TVN znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne - factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe.
Firma posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. player – jeden z najbardziej angażujących polskich serwisów OTT, a także Eurosport Player oferujący najlepsze wydarzenia sportowe w sieci na żywo i na żądanie. Do nadawcy należy Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów informacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
bak