Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Bolerka - dziewczęce dodatki
Bolerka to bardzo ciekawa część damskiej garderoby. Co ciekawe, na początku była to głównie domena męskiego ubioru. Teraz chętnie ubieramy w nie także dziewczynki. Jakie stylizacje w dzisiejszych czasach możemy uzupełnić bolerkiem?
czytaj więcej
Jak wymienić pasek w zegarku?
Wydawać by się mogło, że wymiana paska w zegarku to czarna magia. Jednak nie jest to takie trudne, na jakie wygląda przy pierwszym spojrzeniu. Chcesz dowiedzieć się, jak wymienić pasek w zegarku samodzielnie, aby nie tracić czasu i pieniędzy na wizytę u specjalisty?
czytaj więcej
Teraźniejszość i przyszłość bezpieczeństwa w przemyśle
Próby spełnienia wymogów prawnych – szczególnie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy – często znacząco odbiegają od rzeczywistości. I nie ma przy tym większej różnicy, czy przedmiotem działań są maszyny przemysłowe, czy pracownicy zatrudnieni przez podwykonawcę. Właśnie tym dwóm zagadnieniom poświęcona była konferencja „Bezpieczeństwo w przemyśle”, która odbyła się 12 i 13 kwietnia 2018 r. we Wrocławiu.
czytaj więcej
Biokominki
Kominek to centralny punkt każdego domowego zacisza, która cieszy mieszkańców, zapewnia im spokój i poczucie bezpieczeństwa. Jego podstawową funkcją jest oczywiście dawanie ciepła, ale w dzisiejszych czasach coraz częściej zwraca się uwagę również na to, aby był on po prostu dekoracją wnętrza. Biokominki to szansa dla posiadaczy mieszkań, którzy mogą spełnić swoje marzenie o posiadaniu kominka!
czytaj więcej
2018-05-10, 09:56
Kolporter
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera
Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
czytaj więcej
Najlepsze restauracje Zakopane
Wybierasz się w Tatry i szukasz możliwości, co zobaczyć i gdzie dobrze zjeść? Sprawdź nasze zestawienie "najlepsze restauracje Zakopane", w którym radzimy Wam ciekawe i przede wszystkim smaczne miejsca.
czytaj więcej
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowem? Dlaczego na skutek pewnego mechanizmu psychologicznego zwanego efektem halo, niektórym osobom przypisujemy więcej pozytywnych cech i zachowań (efekt aureoli / anielski efekt halo) a innym ludziom więcej cech negatywnych niż mają w rzeczywistości (efekt Golema / szatański efekt halo).
czytaj więcej
ZASADA PARETO W BIZNESIE i NIE TYLKO
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI? Czy wpływają one również na nasze codzienne zachowania? Czy jest i jak działa zasada Pareto? Dlaczego podczas szkoleń dotyczących z pozoru bardzo odległych od siebie tematów takich jak zarządzanie czasem i np. techniki sprzedaży trenerzy odwołują się do reguły Pareto?
czytaj więcej
OBSŁUGA REKLAMACJI - PORADNIK W 8 KROKACH
Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.
W firmach, pracownicy obsługą reklamacji zajmują się jakby za karę.
czytaj więcej
Budka telefoniczna do biura - sposób na rozmowy w open space
Jesteś właścicielem biura open space? A może jesteś pracownikiem, którego męczy codzienne szukanie cichego miejsca, w którym mógłbyś przeprowadzić ważną rozmowę z klientem? Budka telefoniczna do biura to sposób na Twoje problemy! To nowoczesne rozwiązanie zwiększy nie tylko Twój komfort pracy, lecz również Twoich współpracowników!
czytaj więcej
1...103104105106107108109...761

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top