Znajdź informacje

Zakupy, Opinie


Polacy podarują perfumy, zabawki i kosmetyki
Większość Polaków (78%) lubi kupować prezenty świąteczne i zamierza obdarować bliskich w tym roku. Pod choinkę trafią przede wszystkim perfumy, zabawki dla dzieci i kosmetyki - pokazują wyniki badania opinii, przeprowadzonego na zlecenie Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand” przez Dom Badawczy Maison na panelu Ariadna.
czytaj więcej
2015-12-19, 13:00
Anita Zielke
Jak Mądry Prosument poprawił jakość wody i zaoszczędził, tworząc sobie nowoczesne aktywa?
Zastanawiasz się pewnie, czym różni się Prosument od konsumenta, chodzi o to, że Prosument kupuje świadomie, tworząc sobie przy okazji dodatkowe źródło dochodu. Dlatego jest nazywany Mądrym. Choć wydaje się to niemożliwe, jest możliwe i skutecznie działa.
czytaj więcej
2015-12-17, 12:00
Anita Zielke
Brak Ci pomysłów na prezent? Kup audiobooka mp3 w kilka minut
Czasem, brak pomysłu na prezenty, a czasem brak czasu lub zbytnie zaangażowanie się w inne sprawy, może spowodować iż dokonujemy zakupów na ostatnią chwilę. Audiobook mp3 zamawia się i opłaca online, a dostęp uzyskuje się na maila, wówczas wystarczy się zalogować i odebrać zamawiane pliki. Szybko i pewnie.
czytaj więcej
2015-12-11, 11:53
Anita Zielke
Czy lojalność wobec dostawcy się opłaci?
Z lojalnością różnie bywa, raz jest lepsza a raz gorsza. Tak naprawdę chodzi o relację klienta z dostawcą usługi lub produktu. Każda ze stron, czyli zarówno klient, jak też dostawca chce jak najwięcej zyskać na współpracy.
czytaj więcej
Planujesz zakupy w zagranicznych sklepach internetowych? Kurs dolara może pokrzyżować plany
Szansa na to, że dolar w najbliższym czasie potanieje, jest niewielka. Kupowanie w zagranicznych sklepach internetowych lepiej przełóż na wiosnę lub poszukaj okazji w krajach, których waluty osłabiły się w stosunku do złotego – uważa Piotr Lonczak, analityk walutowy Cinkciarz.pl.
czytaj więcej
2015-11-19, 18:12
KaRoKa
Nowości w KaRoKa.pl – pluszaki Wild Republic pomysłem na mikołajki
Poza chłodnym powiewem jesieni czuć zbliżające się wielkimi krokami święta. Tuż-tuż mikołajki, za moment Gwiazdka – i kolejny zakupowy szał. A wraz z nim znane każdemu pytania: co kupić dzieciom, co dać partnerowi i reszcie rodziny? Idealne rozwiązanie proponuje sklep KaRoKa.pl, którego inspirowane naturą produkty to ciekawy pomysł na oryginalne i praktyczne prezenty na mikołajki.
czytaj więcej
2015-11-19, 16:42
Anita Zielke
Jak wybór sklepu internetowego, może korzystnie wpłynąć na wolność finansową konsumenta?
Większość z nas pierwsze zakupy przez internet ma już za sobą. Są nawet i tacy, którzy większość produktów kupują już przez internet, aby zaoszczędzić czas i pieniądze. Ceniąc sobie komfort oraz różne bonusy oferowane przez sklepy internetowe. Mało kto jednak wie, że ten rynek zbytu jest dopiero w fazie rozwoju i da się jeszcze sporo zarobić, będąc partnerem określonej marki i budując swoista sieć zakupową.
czytaj więcej
Prezent na Gwiazdkę – z rozsądkiem o idei i pomysłach
Kolejne święta tuż-tuż – znów ogarnie nas zakupowy szał. I znów staniemy przed trudnymi pytaniami: co podarować bliskim? oraz… jak nie dać się zwariować?
czytaj więcej
SMS przyciągnie kibiców na stadiony piłkarskiej Ekstraklasy?
„Łaska kibiców na pstrym koniu jeździ” – takie powiedzenie doskonale znają w działach marketingu klubów piłkarskiej Ekstraklasy. Po turnieju EURO 2012 wiele z nich rozgrywa swoje mecze na wielkich stadionach, na których ciężko jest teraz osiągnąć zadowalającą frekwencję. Mimo podejmowania działań promocyjnych, czasem naprawdę pomysłowych akcji marketingowych, większość klubów wciąż boryka się z problemem pustych trybun. Drastycznymi przykładami są tutaj zespoły Lechii Gdańsk i Śląska Wrocław, które występują na największych stadionach w Polsce. W tym sezonie gdański obiekt zapełnia się jedynie w 25%, a wrocławska arena w 19%. Oznacza to, że na tych stadionach często wolnych jest nawet 30 tysięcy miejsc! Szansą na przyciągnięcie fanów na mecze byłoby wdrożenie m.in. komunikacji SMS, która pozwala klubom dotrzeć ze spersonalizowanym przekazem do szerokich grup odbiorców.
czytaj więcej
2015-10-27, 12:05
KaRoKa
Koszulki The Mountain, zabawki Wild Republic – sklep KaRoKa stawia na eko
Koszulki, bluzy, sukienki i bezrękawniki The Mountain, zabawki Wild Republic, breloki z japońskimi laleczkami Kimmidoll, podkładki i magnesy Tree‐Free, dzwonki wietrzne Angel Star – KaRoKa to sklep, w którym kupowanie jest czymś więcej niż tylko koniecznością nabycia potrzebnej na co dzień odzieży czy gadżetów. To wyjątkowa przestrzeń online, która płynie z nurtem eko i zaprasza do niego wszystkich „zielonych” i tych, którzy „zielonymi” chcieliby się stać. W końcu, jak mówi właścicielka KaRoKi, to miejsce dla pozytywnie zakręconych.
czytaj więcej
1234567891011

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top