Znajdź informacje

Zakupy, Opinie


Na Wielkanoc… Baba drożdżowa z lukrem od Delecty
Pachnąca baba drożdżowa, udekorowana lukrem lub kruszonką to słodka klasyka wielkanocnego stołu. Przygotowanie jej w tradycyjny sposób wymaga umiejętności… i cierpliwości. Jeśli brak Ci czasu, sięgnij po pyszne ciasto ze świątecznej oferty limitowanej Delecty i pozwól się zainspirować!
czytaj więcej
Zarezerwuj weekend z darmową dostawą w redcoon.pl
Odliczamy godziny i startujemy! Tylko teraz, w najbliższy weekend zapraszamy na pokład pełen fantastycznych produktów.
czytaj więcej
Wielkanocne słodycze od Goplany i Solidarności
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych marki Goplana i Solidarność wprowadziły do swojej oferty specjalną edycję słodyczy.
czytaj więcej
Goclever- nowa marka w sklepie redcoon.pl
Sklep redcoon.pl rozszerza ofertę o nowe produkty! Do pokaźnego grona producentów dołączyła kolejna marka Goclever. To polska firma, która od dłuższego czasu produkuje smartfony i tablety oparte na systemie Android. W ofercie tej marki dostępne są również inne atrakcyjne cenowo i innowacyjne urządzenia. To wszelkiego typu nawigacje i systemy GPS, kamery HD i full HD, a także wyświetlacze LCD, akcesoria do klawiatury, czy okablowanie.
czytaj więcej
Pościel Andropolu wkrótce w niektórych europejskich sklepach IKEA
Andropol wznowił współpracę z IKEA. Produkowane przez spółkę tkaniny trafiają do sklepów sieci na niektórych rynkach europejskich.
czytaj więcej
Konsumenci wybrali – woda źródlana Dar Natury produktem 2013 roku
Już co piąty internauta wśród kluczowych czynników, towarzyszących decyzjom zakupowym, oprócz ceny, wskazuje na jakość i oszczędność czasu[1]. Coraz częściej konsumenci zwracają też uwagę na odpowiedzialność producentów, w tym stosowanie ekologicznych rozwiązań. To wartości, na które stawia w swojej strategii firma Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury, producent i dystrybutor wody źródlanej do urządzeń dozujących w domach i biurach. Potwierdzili to też konsumenci, wyróżniając wodę źródlaną Dar Natury tytułem „Dobry Produkt 2013 – Wybór Konsumentów”.
czytaj więcej
Zakupy w Internecie - wygodne, ale nie zawsze najlepsze - rozwiązanie
Jak pokazują liczne badania, popularność e-zakupów rośnie w sposób systematyczny. Tylko w 2013 roku z usług wirtualnych sklepów korzystało już ponad 12 mln Polaków. Istnieje jednak pewna grupa produktów, na które trudno się zdecydować, oglądając je wyłącznie na ekranie monitora. A dodatkowo ich ceny w sieci nie zawsze są niższe od tych w punktach tradycyjnych – mowa o meblach i elementach aranżacji wnętrz.
czytaj więcej
Spotkanie Wschodu z Zachodem - limitowana kolekcja TRENDIG 2013 w IKEA Kraków
Szwedzcy projektanci i rzemieślnicy IKEA wybrali się do Chin na spotkanie z najlepszymi lokalnymi designerami, w efekcie czego powstała kolekcja, jakiej jeszcze nie było. Bogactwo kolorystyki i zdobień oraz prostota formy, to wynik dialogu Dalekiego Wschodu z Zachodem. Niezwykła, limitowana kolekcja IKEA TRENDIG 2013, pojawiła się właśnie w krakowskim sklepie IKEA.
czytaj więcej
Galeria Bronowice na sportowo
Krakowska Galeria Bronowice już jesienią ma szansę stać się jednym z ulubionych miejsc zakupów dla miłośników aktywności fizycznej. Ofertę nowo powstającego centrum handlowego wzbogacą salony sieci Intersport i Salewa, specjalizujące się w sprzedaży odzieży oraz sprzętu sportowego, turystycznego i wspinaczkowego.
czytaj więcej
Dom to frajda, gdy jest w nim porządek
Sypialnia to miejsce, gdzie nic nie powinno zakłócać nam upragnionego spokoju, a już na pewno nie… bałagan. W startującej właśnie w IKEA Kraków akcji „Dom to frajda, gdy jest w nim porządek” głównym bohaterami są szafy i systemy do przechowywania, które nie pozwolą, by nasza „oaza spokoju” zmieniła się niespodziewanie w „stajnię Augiasza”.
czytaj więcej
12345678910

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top