Znajdź informacje

IT, Nowe technologie


Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
Strategia marki jest kluczowym elementem budowy wizerunku sklepu detalicznego. Chcąc zdobyć grupę lojalnych klientów, należy starannie przemyśleć jakie skojarzenia, odczucia i przekonania powinna budzić marka. Zanim rozpoczniesz wdrażanie koncepcji, poznaj 6 niezawodnych sposobów, wspierających budowę wizerunku marki  w sieci sklepów.
czytaj więcej
Czy sklepy stacjonarne przegrywają rywalizację ze sklepami internetowymi?
W ostatnim czasie widoczny jest wzrost konkurencji na rynku sieci detalicznej. Wielu przedsiębiorców obawia się spadku poziomu sprzedaży oraz utraty klientów. Wynika to z rosnącej popularności showroomingu, gdy klienci oglądają i testują produkty w sklepie stacjonarnym, ale kupują go w sklepie internetowym. Z pewnością, mobilne zakupy stanowią zagrożenie dla tradycyjnych sklepów i butików, gdyż dają klientom więcej możliwości. Działające całą dobę sklepy internetowe i platformy e-commerce gwarantują bogactwo asortymentu, a zdarza się, że i korzystniejsze ceny, liczne promocje oraz rabaty. Dodatkowo klientów przyciąga możliwość szybkiej dostawy, opcja realizacji płatności za pomocą jednego kliknięcia oraz wygodna polityką zwrotu towaru. Zakupy bez wychodzenia z domu są coraz szybsze i komfortowe.
czytaj więcej
Proste rozliczane dokumentów dzięki technologii OCR
Continia Expense Management jest kolejnym rozwiązaniem duńskiej firmy Continia, które znalazło się w ofercie IT.integro. Podobnie jak Document Capture, opiera się ono na technologii OCR, a jego celem jest uproszczenie procesu rozliczania dokumentów kosztowych.
czytaj więcej
Microsoft Dynamics 365 Business Edition 
Od 1 listopada 2016 roku w USA i Kanadzie dostępne jest nowe narzędzie biznesowe o nazwie Microsoft Dynamics 365. Budzi ono ogromne zainteresowanie na rynku, zarówno wśród konkurencji, jak i wśród klientów. Czym jest i jakie daje możliwości? Czy zrewolucjonizuje rynek oprogramowania dla firm? Zobaczymy już w niedalekiej przyszłości.
czytaj więcej
Firma Cognifide wdrożyła system Microsoft Dynamics NAV
W 2015 roku poznańska spółka Cognifide, wchodząca w skład grupy WPP, zdecydowała się na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics NAV. Wybór oprogramowania ERP wiązał się z intensywnym rozwojem firmy, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Wdrożeniem zajął się strategiczny partner Microsoft Dynamics – IT.integro.
czytaj więcej
Spółka IT.integro otrzymała tytuł LS Retail Platinum Partner 2017
Firma IT.integro za swoje osiągnięcia w przeciągu ostatniego roku otrzymała tytuł LS Retail Platinum Partner 2017. Partnerzy LS Retail, którzy zostali uhonorowani tytułem Platynowego Partnera wyróżnili się szczególnymi osiągnięciami w ramach sieci partnerskiej, w zakresie sprzedaży, obsługi oraz wsparcia klientów, korzystających z rozwiązań LS Retail.
czytaj więcej
Korzyści z integracji Microsoft Dynamics NAV 2017 z Office 365
Integracja systemu ERP z oprogramowaniem Microsoft Office 365 rozpoczęła się już przy wersji Microsoft Dynamics NAV 2013. Od tego czasu, twórcy pogłębiają kompilację. Celem jest stworzenie kompletnego rozwiązania, które zapewni wartości dodane użytkownikom systemu Dynamics NAV– możliwość korzystania z usług i programów, wchodzących w pakiet Office 365.
czytaj więcej
E-everything w systemie Microsoft Dynamics NAV
Funkcjonalności w ramach wymiany danych i dokumentów elektronicznych o nazwie e-everything, zostały wprowadzone do Microsoft Dynamics NAV już w wersji NAV 2016. Najnowsza odsłona jest rozbudową możliwości systemu ERP, w ramach współpracy z serwisami internetowymi.
czytaj więcej
#TechWednesday w Bakotechu: cykliczne webinary techniczne
Kraków, dnia 25 lipca 2017 r. – Bakotech zaprasza na cykl webinarów technicznych. W każdą drugą środę miesiąca, dystrybutor szkoli z wybranych rozwiązań z portfolio.
czytaj więcej
Czy chmura się opłaca? Porównanie kosztów serwera w chmurze z serwerem lokalnym
Na migrację do chmury decydują się przede wszystkim przedsiębiorcy, którzy dużą wagę przywiązują do rozwiązań elastycznych, bezpiecznych i wysoce dostępnych. Według przewidywań zawartych w raporcie Gartnera, organizacje które do 2020 roku nie oprą swojej działalności na chmurze, można będzie porównać z tymi, które nie korzystają z Internetu. Będą opóźnione technologicznie i będzie im brakować narzędzi efektywnego rozwoju.
czytaj więcej
1...61626364656667...75

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top