Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Adriana Marczewska w nowym formacie “Ślady Smaku” na YT
Szefowa kuchni, podróżniczka i dziennikarka kulinarna Adriana Marczewska poprowadzi nowy internetowy format wideo “Ślady Smaku”. Na początek swojej podróży prowadząca wybrała Śląsk. Premiera w najbliższą sobotę, 3 marca 2024, na kanale “Ślady” na YouTube.
czytaj więcej
Czekoladki jako prezent na dzień kobiet - prosty prezent, który może zaskoczyć!
Czy czekoladki jako prezent na dzień kobiet potrafią jeszcze wzbudzać emocje? Dowiedz się w naszym artykule!
czytaj więcej
PINTA testuje nowe chmiele
W lutym br. rzemieślniczy Browar PINTA rozpoczął warzenie serii eksperymentalnych piw z użyciem całkowicie nowych odmian chmieli i chmielowych innowacji. Jest to efekt zaproszenia browaru z Wieprza do dwóch prestiżowych programów, testujących chmielowe nowinki z Nowej Zelandii i Stanów Zjednoczonych.
czytaj więcej
Te dania oczarują Twoich gości podczas Świąt
Jeśli uwielbiasz pięknie przystrojoną Wielkanoc, ten artykuł jest wprost dla Ciebie. Inspirując się polskimi smakami Świąt, sięgamy do kuchni WSP Społem, w której oprócz tradycyjnych dań kuchni świętokrzyskiej, znajdziemy też piękną oprawę stołu.
czytaj więcej
Polskie przedsiębiorczynie właścicielkami już 30 tys. firm z branży HoReCa. Blisko 40 proc. biznesów zarządzanych przez prezeski jest w bardzo dobrej lub dobrej kondycji finansowej
Wszystkich firm w branży hotelarsko-gastronomicznej (HoReCa) na początku roku 2024 w całej Polsce jest blisko 137 tys. Kobiety są właścicielkami już 30 tys. film i ich przedsiębiorstwa stanowią 48 proc. wszystkich należących do jednej osoby. Najwięcej przedsiębiorstw z tego sektora prowadzonych przez kobiety jest w województwie mazowieckim (3 749), jednak to w zachodniopomorskim, świętokrzyskim i opolskim ponad połowa biznesów związanych z gastronomią i zakwaterowaniem należy do kobiet. Blisko 40 proc. firm z branży HoReCa zarządzanych przez kobietę obejmującą rolę prezeski jest w bardzo dobrej i dobrej kondycji finansowej.
czytaj więcej
Słodka Wielkanoc z produktami Colian
Z okazji Wielkanocy Colian przygotował szeroką ofertę słodyczy idealnie wpisujących się w celebrację najbardziej radosnych świąt w roku. Oprócz lubianych i znanych od dekad klasyków, znajdą się w niej ich limitowane edycje w tematycznych opakowaniach oraz zaskakujące nowości. Komunikacja pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta” promuje m.in. Zająca Grześki, Figurki Goplana o smaku karmelowym oraz Śliwkę Nałęczowską i Złotą Wiśnię w puszcze w kształcie eleganckiej pisanki.
czytaj więcej
Marka Jeżyki startuje z konkursem konsumenckim #MojaCOOLGirl
1 lutego rozpoczął się konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl, przygotowany przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Łączna wartość nagród przekroczy 50 000 zł. Akcję wesprze kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, VOD, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Wystartowała loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”
1 lutego br. ruszyła loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czeka gotówka oraz sztabki złota o łącznej wartości przekraczającej 200 000 zł. Działania będą intensywnie promowane w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Słodkości na Tłusty Czwartek
Ostatni czwartek karnawału to wyjątkowy dzień dla wszystkich łasuchów. Na polskich stołach królują wtedy pączki oraz faworki, zwane także chrustami. W Tłusty Czwartek, bo o tym święcie mowa, możemy objadać się nimi do woli, bez wyrzutów sumienia. Jeśli planujemy sami coś przygotować, warto dać się zainspirować marce Diamant i przygotować pyszne słodkości dla naszych przyjaciół oraz bliskich.
czytaj więcej
Ruszają „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”!
29 stycznia br. startują „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”. To kolejna odsłona kultowej akcji marki Familijne z portfolio firmy Colian, w której na miłośników dobrego kina oraz chrupiących wafelków czekają atrakcyjne nagrody. W tym roku oprócz szerokiej kampanii komunikacyjnej w telewizji, VOD, social mediach oraz punktach sprzedaży działania zostaną rozszerzone o promocję w sieciach kin na terenie całej Polski.
czytaj więcej
123456789...686970

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top