Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2024-04-11, 13:55
Kolporter
Sprzedaż książek w salonikach Kolportera
Polacy chętniej kupują i czytają książki – tak wynika z badań przeprowadzonych w 2023 roku przez Bibliotekę Narodową. Wzrost zainteresowania książkami widać także w sieci saloników Kolportera.
czytaj więcej
Oszczędź sobie i środowisku – nowa kampania Credit Agricole
„Nawet Robert Makłowicz nie wyskoczy z lodówki, widząc, jak wyrzucamy ich setki tysięcy rocznie.” Z takim przekazem Credit Agricole rusza z nową kampanią, w której podnosi problem wyrzucania sprzętu RTV i AGD. Do współpracy ponownie zaprosił znanego krytyka kulinarnego i podróżnika – Roberta Makłowicza.
czytaj więcej
„Wiosenne Grzeszki” – akcja promocyjna marki Grześki
2 kwietnia br. wystartowała aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Oranżada Hellena oficjalnym sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
Oranżada Hellena wchodząca w skład portfolio firmy Colian, została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz wyraźnego brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także unikalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla użytkowników aplikacji mobilnej Love Island. Premiera programu odbyła się 4 marca br. na antenie telewizyjnej Czwórki.
czytaj więcej
Printbox rozpoczął współpracę z agencją Harbingers
Printbox, dostawca oprogramowania dla biznesów mających w ofercie fotoprodukty i gadżety personalizowane, nawiązał w marcu 2024 roku współpracę z agencją Harbingers, która obejmie kompleksowe usługi SEO oraz zarządzanie projektami w zakresie content marketingu.
czytaj więcej
Gadu Gadu z logopedą. Pierwsza kampania fundraisingowa na GGwallet
Z okazji Europejskiego Dnia Logopedy fundacja edukacyjna Ogólnopolski Operator Oświaty zaprasza do wspierania szkolnych i przedszkolnych gabinetów logopedycznych. W kampanię fundraisingową zaangażował się zespół komunikatora GG (Gadu Gadu). To będzie pierwsza duża akcja charytatywna z wykorzystaniem GGwallet, portfela dostępnego w polskim komunikatorze.
czytaj więcej
Majonez Kielecki w nowym spocie – sięga 1959 r.!
Okres przedświąteczny to nie tylko czas wzmożonej produkcji, ale także nasilonej aktywności promocyjno-reklamowej. Wsparciem dla powyższych działań, jest zrealizowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” nowy spot, który w najbliższym czasie będzie miał swoją telewizyjną premierę.
czytaj więcej
Darymex — polski producent tekstyliów domowych rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers
Darymex, jedna z wiodących firm w branży wystroju wnętrz, polski producent pościeli, narzut i kocy, od marca 2024 rozpoczyna współpracę z agencją digital marketingową Harbingers.
czytaj więcej
Warszawski mural promuje „Familijne Wieczory Filmowe"
Prace nad wyjątkowym muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery właśnie dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z najnowszą, czwartą już odsłoną aktywacji konsumenckiej.
czytaj więcej
Agencja Harbingers otrzymała prestiżowy status Google Premier Partnera
Z ogromną dumą ogłaszamy, że agencja marketingowa Harbingers została wyróżniona statusem Premium — Google Premier Partnera, co stanowi potwierdzenie najwyższej jakości świadczonych przez nas usług w dziedzinie performance marketingu.
czytaj więcej
123456789...787980

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top