Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Halloweenowa edycja Monster Munch - „Pomiduszki”
Lorenz wprowadził do sprzedaży sezonową odsłonę Monster Munch pod nazwą „Pomiduszki”. Limitowana edycja została przygotowana z myślą o okresie Halloween i łączy rozpoznawalny smak z charakterystyczną oprawą wizualną. Koncept kreatywny, naming, a przede wszystkim projekt opakowań opracowała agencja Soul and Mind.
czytaj więcej
Adobe przejmuje Semrush – nowy etap walki o widoczność marek w generatywnych wyszukiwarkach
Adobe ogłosiło zawarcie wiążącej umowy o przejęciu Semrush w transakcji gotówkowej
o wartości około 1,9 mld dolarów. Semrush, jeden z najważniejszych globalnych graczy w obszarze SEO i GEO, ma wzmocnić ekosystem Adobe o rozwiązania niezbędne w erze wyszukiwania generatywnego.
czytaj więcej
Nowości w Google — dwa nowe rozwiązania poprawiające efektywność kampanii w Search i YouTube
Google rozpoczęło fazę pilotażową dwóch kluczowych usprawnień w ekosystemie Search i YouTube, które mają zwiększyć skuteczność kampanii w początkowych etapach lejka sprzedażowego. Zmiany wykorzystują pełniejsze dane o ścieżkach użytkowników oraz wprowadzają mechanizmy stabilizujące koszty w okresie nauki algorytmów.
czytaj więcej
2025-11-13, 13:10
Kolporter
Kolorowa promocja w salonikach Kolportera
W wybranych salonikach Kolportera trwa wyjątkowa promocja dla wszystkich miłośników technologii i stylowych gadżetów. W 266 punktach sieci klienci mogą skorzystać z rabatu w wysokości 50% na wybrane produkty firmy eXc mobile Polska.
czytaj więcej
Zwiększ swoją widoczność i zaistniej w LLM’ach w 2026 roku – bezpłatny kurs online Harbingers
Agencja digital marketingowa Harbingers stworzyła bezpłatny kurs online Zwiększ swoją widoczność i zaistniej w LLM’ach w 2026 roku, którego celem jest wyposażenie firm w konkretne narzędzia i strategię wejścia w obszar wyszukiwania generatywnego, modeli językowych (LLM) oraz AI-first search
czytaj więcej
Anna Kochanowska dołączyła do działu kreacji w Soul & Mind
Agencja Soul & Mind wzmacnia dział kreacji. Do zespołu dołączyła Anna Kochanowska, obejmując stanowisko Creative Copywriter & Social Media Specialist. W nowej roli odpowiada za tworzenie koncepcji kreatywnych i storytellingowych, opracowywanie idei kampanii oraz komunikację marek w mediach społecznościowych.
czytaj więcej
Smak, który łączy! Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich lat
Trwa szeroko zakrojona kampania reklamowa marek Profi i JemyJemy, która potrwa do Świąt Bożego Narodzenia. To największe przedsięwzięcie promocyjne obu brandów w ostatnich latach, obejmujące intensywną obecność w internecie, mediach społecznościowych, na YouTube oraz w punktach sprzedaży. Celem działań jest dalsze wzmacnianie wizerunku, zwiększanie rozpoznawalności i wsparcie sprzedaży produktów obu marek.
czytaj więcej
2025-11-06, 11:00
Waterdrop
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz na billboardach w największych miastach Polski zachęca do picia wody na co dzień. Kampania Waterdrop z hasłem „Moje codzienne nawodnienie” pokazuje, że małe, konsekwentne wybory mogą mieć duże znaczenie – zarówno dla zdrowia, jak i dla planety. Prawie połowa Polaków pije za mało wody, bo nie pamięta o regularnym nawodnieniu, a ponad ⅓ nie lubi jej smaku. Wielkoformatowe billboardy z wizerunkiem tenisisty pojawiły się w kluczowych punktach komunikacyjnych Warszawy, Krakowa, Poznania i Wrocławia oraz przy trasie ekspresowej S7.
czytaj więcej
XVII edycja programu „Dobre Działania” rozstrzygnięta
Marka Diamant po raz siedemnasty nagrodziła inicjatywy, które angażują mieszkańców, wspierają integrację międzypokoleniową i budują więzi lokalne. Wśród laureatów znalazły się: Koło Gospodyń Wiejskich „Niezłe Ziółka” w Iłowie-Wsi, drużyna "FUTs Undersun" z Kościana, Ochotnicza Straż Pożar-na w Rawiczu oraz Koło Gospodyń Wiejskich w Solcu.
czytaj więcej
Połowa twórców online na świecie ma problemy z monetyzowaniem działalności. ClickMeeting prezentuje e-booka z poradami ekspertów, jak zarabiać w Internecie w 2026 r.
Już ponad połowa polskich twórców internetowych zarabia na swojej działalności w sieci, a niemal ⅓ planuje w 2026 r. zwiększyć swoje przychody. Na świecie działa już ponad 300 milionów twórców online, z czego aż połowa przyznaje, że monetyzowanie swoich działań to dla nich wyzwanie. ClickMeeting przygotował e-booka, w którym 22 ekspertów i liderów opinii z różnych dziedzin dzieli się swoimi prognozami i radami na temat skutecznego budowania marki w 2026 r.
czytaj więcej
123456789...899091

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top