Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2025-11-06, 11:00
Waterdrop
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz na billboardach w największych miastach Polski zachęca do picia wody na co dzień. Kampania Waterdrop z hasłem „Moje codzienne nawodnienie” pokazuje, że małe, konsekwentne wybory mogą mieć duże znaczenie – zarówno dla zdrowia, jak i dla planety. Prawie połowa Polaków pije za mało wody, bo nie pamięta o regularnym nawodnieniu, a ponad ⅓ nie lubi jej smaku. Wielkoformatowe billboardy z wizerunkiem tenisisty pojawiły się w kluczowych punktach komunikacyjnych Warszawy, Krakowa, Poznania i Wrocławia oraz przy trasie ekspresowej S7.
czytaj więcej
XVII edycja programu „Dobre Działania” rozstrzygnięta
Marka Diamant po raz siedemnasty nagrodziła inicjatywy, które angażują mieszkańców, wspierają integrację międzypokoleniową i budują więzi lokalne. Wśród laureatów znalazły się: Koło Gospodyń Wiejskich „Niezłe Ziółka” w Iłowie-Wsi, drużyna "FUTs Undersun" z Kościana, Ochotnicza Straż Pożar-na w Rawiczu oraz Koło Gospodyń Wiejskich w Solcu.
czytaj więcej
Połowa twórców online na świecie ma problemy z monetyzowaniem działalności. ClickMeeting prezentuje e-booka z poradami ekspertów, jak zarabiać w Internecie w 2026 r.
Już ponad połowa polskich twórców internetowych zarabia na swojej działalności w sieci, a niemal ⅓ planuje w 2026 r. zwiększyć swoje przychody. Na świecie działa już ponad 300 milionów twórców online, z czego aż połowa przyznaje, że monetyzowanie swoich działań to dla nich wyzwanie. ClickMeeting przygotował e-booka, w którym 22 ekspertów i liderów opinii z różnych dziedzin dzieli się swoimi prognozami i radami na temat skutecznego budowania marki w 2026 r.
czytaj więcej
2025-10-31, 11:23
Kolporter
Kolporter z sercem
Rok 2025 zapisał się na łamach historii Kolportera pięknym jubileuszem. W tym roku mija dokładnie 10 lat, odkąd firma z Kielc wspiera Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach, organizując na swoim terenie akcje honorowego oddawania krwi. Przez dekadę odbyło się aż 28 akcji, podczas których pracownicy Kolportera podzielili się tym, co najcenniejsze – krwią, która ratuje ludzkie życie. Łącznie wszyscy dawcy, którzy wzięli udział w akcjach Kolportera, oddali ponad 230 litrów krwi.
czytaj więcej
Polska Agencja Harbingers najlepsza w konkursie Google Ads Impact Awards 2025 w regionie EMEA
Jedyny projekt z Polski Harbingers x Mi-store.pl z główną nagrodą w prestiżowym konkursie Google w całej Europie!
czytaj więcej
Konferencja AI-Driven Marketing — nowi prelegenci!
23 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się AI-Driven Marketing 2025 – konferencja, która połączy świat marketingu, danych i sztucznej inteligencji. Do grona ekspertów dołączyli właśnie nowi prelegenci, którzy na co dzień kształtują strategie największych marek w Polsce.
czytaj więcej
Google wprowadza AI Mode w Polsce — czy rozpoczyna się nowa rzeczywistość dla SEO?
8.10.25 Google wprowadza w Polsce nową formę wyszukiwania – AI Mode, która łączy model generatywny z klasycznym wynikiem SERP. Taki komunikat widnieje na stronie Blog Google Polska. To istotna zmiana w sposobie, w jaki użytkownicy dostają odpowiedzi na zapytania, ale też moment przełomowy dla sektora SEO oraz wydawców.
czytaj więcej
Nowy etap ChatGPT. OpenAI łączy aplikacje w jednym interfejsie, a e-commerce wkracza w erę konwersacyjnych działań.
OpenAI ogłosiło nową funkcję ChatGPT, która może zrewolucjonizować sposób, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcje z technologią. ChatGPT przestaje być tylko rozmówcą, a staje się aktywnym operatorem aplikacji, wykonującym działania w narzędziach takich jak Spotify, Figma, Expedia, Canva czy Zapier.
czytaj więcej
Harbingers razem z Mi-store.pl w finale Google Ads Impact Awards 2025 – jako jedyna agencja z Polski!
Harbingers znalazło się w gronie finalistów prestiżowego konkursu Google Ads Impact Awards 2025, w kategorii Media Achievement Award. Agencja otrzymała finałową nominację za kampanię przygotowaną wspólnie z Mi-store.pl, autoryzowanym sklepem Xiaomi w Polsce, stając się tym samym jedyną polską agencją w finałowej stawce.
czytaj więcej
Czy widzę w kuli… rozterki małżeńskie? Grześki wracają z wróżką w nowym spocie Bonus Paki!
Grześki znów zaglądają do magicznej kuli! W nowym spocie telewizyjnym wróżka, którą widzowie już dobrze znają, tym razem komentuje domowe dylematy: szybko, celnie i z poczuciem humoru. To kolejna odsłona kampanii „Grześki mówią: Zyskasz z Bonus Paką”, w której marka promuje swoje multipaki po 3 i 5 sztuk.
czytaj więcej
123456789...888990

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top