Znajdź informacje

Społeczności


Jak opanować stres przed wystąpieniem publicznym? Olsztyńscy mówcy dzielą się sprawdzonymi sposobami
Trema przed wystąpieniem potrafi sparaliżować nawet najbardziej doświadczonych. Czy da się ją oswoić? Olsztyńscy Toastmasterzy przekonują, że tak – i dzielą się sprawdzonymi sposobami na to, jak mówić pewnie, spokojnie i z przyjemnością.
czytaj więcej
Co trzeci Polak wierzy w powodzenie dużych polskich przedsięwzięć. Ponad połowa jest dumna ze swojego wykształcenia
Trzech na czterech Polaków uważa, że Polska ma duży potencjał rozwojowy. Jednocześnie jednak co trzeci badany jest zdania, że większe przedsięwzięcia nie mają tu szans powodzenia. Kampania We Did It In Poland ma na celu skierowanie uwagi na potencjał polskiej przedsiębiorczości. Aż 60 proc. respondentów jest dumna ze swojego rozwoju, co trzeci ze swojej działalności prospołecznej, a co dziesiąty ze swojej zaradności. Wyniki badania wskazują także, że ważnym powodem do dumy dla Polaków są dzieci (36 proc.) i rodzina (15 proc.). Kobiety częściej są dumne z dzieci (48 proc.), a mężczyźni ogólnie z rodziny (20 proc.).
czytaj więcej
Umiejętność dostrzegania potencjału Polski i Polaków rośnie wraz z wiekiem – 84 proc. osób z generacji tzw. baby boomers jest przekonanych, że nasz kraj ma duży potencjał rozwojowy
Tendencja do doszukiwania się negatywnych aspektów we wszystkim i skłonność do porzucania planów bez realizacji to kwestie, które, jak sami uważamy, jako Polacy najczęściej mamy sobie do zarzucenia. Tymczasem jako kraj mamy wiele powodów do dumy i wnoszą istotny wkład w rozwój UE. Jednak pozytywne cechy, takie jak energia do działania, ambicja i zdolność osiągania zamierzonych celów, dostrzegają u Polaków przede wszystkim osoby powyżej 60 roku życia. Aż 84 proc. przedstawicieli tzw. pokolenia baby boomers uważa, że Polska ma duży potencjał rozwojowy, w pozostałych grupach wiekowych ten odsetek jest niższy. Dane pochodzą z badania przeprowadzonego na potrzeby kampanii We Did It In Poland, promującej polskie osiągnięcia. W sumie jednak zaledwie 4 proc. Polaków jest dumnych z poziomu rozwoju kraju.
czytaj więcej
2025-01-08, 10:03
Kanga
Pierwsze urodziny Kanga Foundation – wspólne świętowanie sukcesów
29 listopada 2024 roku w Gdańsku odbyły się pierwsze urodziny Kanga Foundation – wydarzenie, które zgromadziło podopiecznych, darczyńców, wolontariuszy oraz przyjaciół fundacji. Był to dzień pełen emocji, refleksji i radości, który na długo pozostanie w pamięci uczestników.
czytaj więcej
2024-12-20, 16:03
Kanga
Alicja – jedyna na świecie. Kanga Foundation uruchamia nową zbiórkę.
Siedmioletnia Alicja, podopieczna Kanga Foundation, zmaga się z unikalną wadą genetyczną – wielokrotną duplikacją chromosomu 3 (3p26.3p14.2), niespotykaną u nikogo innego na świecie. Mimo licznych problemów zdrowotnych, takich jak skolioza, dysplazja bioder czy padaczka, niedawno postawiła pierwsze kroki przy balkoniku. Teraz potrzebuje specjalistycznego wózka Kozlik Junior, który umożliwi jej dalszy rozwój i aktywne spędzanie czasu z rodziną. Kanga Foundation prowadzi zbiórkę na ten cel, by wspólnie dać Alicji szansę na lepsze życie.
czytaj więcej
2024-12-04, 10:02
Soul & Mind Group
XIII edycja programu „Dobre Działania” rozstrzygnięta – grant trafił do Miejskiej Górki, Szyjek, Malina oraz Poznania
Marka Diamant po raz kolejny nagrodziła inicjatywy, które m.in. aktywizują lokalną społeczność, integrują wspólnoty oraz wzmacniają rozpoznawalność regionu. Po rozstrzygnięciu trzynastej edycji „Dobrych Działań” dofinansowanie otrzymali: Ochotnicza Straż Pożarna w Szyjkach, Fundacja Jak miło! z Malina, Uczniowski Klub Sportowy JU-JITSU i JUDO z Miejskiej Górki oraz XV Liceum Ogólno-kształcące im. prof. Wiktora Degi w Poznaniu.
czytaj więcej
90 proc. wolontariuszy i wolontariuszek uważa, że nabyte dzięki wolontariatowi kompetencje przydają się im w życiu zawodowym. Nowe badanie Fundacji Dr Clown
Blisko ⅓ wolontariuszy i wolontariuszek Fundacji Dr Clown, jednego z największych w Polsce stałych zespołów wolontariackich, uważa, że tego rodzaju zaangażowanie pozwoliło im rozwinąć umiejętność budowania relacji i współpracy oraz interakcji z osobami w trudnej sytuacji. Prawie tyle samo, 30 proc., rozwinęło dzięki temu swoją kreatywność, a 28 proc. nabrało pewności siebie. Połowa badanych przyznaje, że wolontariat pozytywnie wpływa na ich życie, a 47 proc. zyskało w ten sposób poczucie celu.
czytaj więcej
Przez ostatnie 14 lat polski rynek domów seniora urósł o ponad 80 proc. Do 2060 r. aż 40 proc. Polaków będą stanowić osoby w wieku powyżej 60 lat
Polskie społeczeństwo się starzeje, a szczególnie szybko przybywa osób powyżej 80. roku życia – do 2033 r. mają stanowić już 7 proc. populacji. Zmiany te znajdują odbicie w rynku tzw. domów seniora. Od 2010 r. liczba tego typu placówek oferujących zakwaterowanie wzrosła o 106 proc., a bez zakwaterowania – o 74 proc. Niemal wszystkie znajdują się w dobrej lub bardzo dobrej sytuacji finansowej. Z okazji nadchodzącego Ogólnopolskiego Dnia Seniora Fundacja Dr Clown przygotowuje specjalną akcję, by przypomnieć, że to właśnie seniorzy mają nam najwięcej do przekazania i że warto poświęcać im swój czas i uwagę przez cały rok.
czytaj więcej
Credit Agricole z myślą o osobach niesłyszących
W minioną niedzielę obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Głuchych. A to grupa klientów ze szczególnymi potrzebami, o które w Credit Agricole dba się z wyjątkową uwagą.
czytaj więcej
Credit Agricole na pomoc powodzianom
500 tys. złotych przekażą polskie spółki należące do Grupy Credit Agricole na konto Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz osób poszkodowanych w powodzi na południu Polski.
czytaj więcej
12345678910111213

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top