Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Polski Makarun wyruszył na podbój Europy
Po niewątpliwym sukcesie, jaki udało się osiągnąć na rodzimym rynku, sieć franczyzowych spaghetterii Makarun rozpoczyna ekspansję zagraniczną. Pierwszym krokiem na tej drodze jest nowo otwarty lokal w Niemczech. Jak jednak zdradzają przedstawiciele marki, to dopiero początek, a pojawienie się w Europie kolejnych tego typu punktów z makaronem na wynos jest tylko kwestią czasu.
czytaj więcej
Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” zdobywa rynek i podniebienia smakoszy
Kiedy dwa lata temu powstała w Białymstoku pierwsza Wytwórnia Lodów Prawdziwych „U Lodziarzy” właściciele po cichu liczyli na sukces, ale nie spodziewali się, że nadejdzie on tak szybko i na taką skalę. W poprzednim sezonie w całej Polsce funkcjonowało 13 lodziarni pod tym szyldem. W tym, franczyzowa sieć planuje otworzyć kilkanaście kolejnych lokali, gdzie serwowane będą desery na bazie tradycyjnej, przedwojennej receptury.
czytaj więcej
Czeskie smakołyki na festiwalach gastronomicznych
Wiosną w Czechach odbywa się wiele imprez gastronomicznych, które gromadzą miłośników trunków oraz czeskiej i międzynarodowej kuchni. Na smakoszy czekają degustacje przysmaków regionalnych, wina i piwa z lokalnych browarów.
czytaj więcej
Lody Bonano szykują się do sezonu. Sieć ujawnia pierwsze tegoroczne nowości w menu
Co jasne, najpopularniejsze w menu lodziarni działających pod marką Lody Bonano, są oferowane w najróżniejszej postaci, kultowe już „amerykańskie świderki”. Jednak, żeby wybór był jeszcze większy, a satysfakcja klientów pełniejsza, największa franczyzowa sieć lodziarni w Europie systematycznie wprowadza nowości. Jedną z nich, w nadchodzącym sezonie będą tradycyjne, gałkowe lody.
czytaj więcej
Parówki Maestro w portfolio ZM Henryk Kania S.A.
Jeden z liderów polskiego rynku wędliniarskiego – Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. – rozszerza dotychczasową ofertę parówek. Właśnie na sklepowych półkach pojawiły się ich trzy warianty pod znaną i cenioną przez konsumentów marką premium Maestro.
czytaj więcej
Sezon 2017 pod znakiem „Bąbel wafla” – Lodziarze przygotowali prawdziwy hit!
Wprowadzony zaledwie miesiąc temu do oferty białostockiej Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” deser pod dźwięcznie brzmiącą nazwą „Bąbel Wafel” z miejsca stał się prawdziwym hitem sprzedaży. Jak przyznają właściciele Wytwórni, klienci wprost pokochali „Bąbelka”. W efekcie, już wkrótce produkt ma szansę na stałe wzbogacić menu innych działających w sieci lokali tej marki.
czytaj więcej
Nowe Galaretki deserowe Delecta – bez żelatyny!
Idealne galaretki powinny mieć intensywny kolor, mocnoowocowy smak i delikatną konsystencję. Takie właśnie są Galaretki deserowe – nowość od marki Delecta. Produkty z dodatkiem karagenu zamiast żelatyny, doskonale wpisują się w trend zdrowej żywności.
czytaj więcej
Goplana - słodyczy WielkaMOC!
Na wyjątkowy czas Wielkanocy, marka Goplana przygotowała specjalną ofertę słodyczy dla dzieci i dorosłych. Na propozycję składają się wyśmienite pralinki, cukierki oraz czekoladowe figurki.
czytaj więcej
Wielkanocne pieczenie łączy pokolenia
Zdaniem niemal wszystkich Polaków (88%) pieczenie łączy pokolenia*. Szczególnie widoczne i doświadczalne jest to w okresie Wielkanocy.
czytaj więcej
Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych
– Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłumaczy całkowite odświeżenie wizerunku soków Witmar Maciej Jóźwicki, prezes firmy Marwit, do której należy ta marka.
czytaj więcej
1...56575859606162...79

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top