Znajdź informacje

Motoryzacja


11 dni w roku tracimy na parkowanie
Aż 42% Polaków przyznaje, że znalezienie miejsca do zaparkowania w centrum miasta zajmuje im około 15 minut, a co piąty poświęca na to pół godziny lub więcej. Przyjmując, że w ciągu jednego dnia jadąc do pracy, na spotkanie, zakupy czy odwiedzić znajomych parkujemy cztery razy,  w sumie trwa to godzinę, a w skali roku aż 11 dni i to bez uwzględnienia weekendów. Gdyby dodać do tego co najmniej 5 minut na znalezienie parkomatu, dokonanie opłaty i umieszczenie biletu za szybą samochodu, to czynności związane z parkowaniem trwają ponad 2 tygodnie w ciągu roku!
czytaj więcej
Filtry samochodowe – kiedy należy je wymieniać?
Większość kierowców dba o wygląd zewnętrzny swoich pojazdów. Myjnie odwiedzamy na ogół minimum raz w miesiącu, a do tego dodać należy także odkurzanie, pranie tapicerki czy czyszczenie szyb. Ważne jednak jest, by czystość zachować również wewnątrz poszczególnych układów samochodu. Do tego niezbędne są filtry, które wpływają zarówno na stan techniczny auta, jak i komfort podróżowania.
czytaj więcej
Czytaj magazyn „Art&Business” w taksówkach EcoCar i weź udział w konkursie!
Magazyn „Art&Business” od czerwca będzie dostępny w samochodach EcoCar. Wszyscy podróżujący taksówkami po Warszawie otrzymają pakiet najświeższych informacji z obszaru sztuki i biznesu. Co tydzień wszyscy klienci i czytelnicy zarazem wezmą udział w losowaniu nagród, m.in. zaproszeń na pokaz filmu „O krok od sławy” oraz bonów na zakupy i kuponów zniżkowych od młodego polskiego projektanta Madoxa.
czytaj więcej
Jak w przyszłości będzie wyglądał serwis samochodowy?
Otaczający nas świat zmienia się nieustannie. To, co jeszcze dekadę temu było niewyobrażalne, dziś staje się naszą codziennością. Mimo szybkiego tempa zmian w niemal każdej branży ogólny kierunek rozwoju został już jednak nakreślony. Nie inaczej jest w przypadku warsztatów samochodowych. A skoro wszystko wskazuje na to, że za 10 lat prawdopodobnie nadal będziemy podróżować głównie autami, warto zastanowić się, jak do tego czasu zmieni się sposób serwisowania pojazdów.
czytaj więcej
Nowy produkt Concordii
10 czerwca 2014 r. Concordia wprowadza nowy produkt - Starter Auto. Jest to komunikacyjne ubezpieczenie assistance, które zastępuje dotychczas oferowane - Starter Assistance.
czytaj więcej
Bezpieczne przewożenie rowerów, czteronożnych przyjaciół i bagaży
Zbliżający się wielkimi krokami sezon urlopowy to zwykle okres bliższych lub dalszych wyjazdów. Zanim jednak wybierzemy się autem na rodzinne wakacje powinniśmy zadbać zarówno o stan techniczny pojazdu, jak i przypomnieć sobie kilka podstawowych zasad prawidłowego przewożenia pasażerów, zwierząt czy bagażu. Podpowiadamy, co zatem zrobić, by w podróży zapewnić sobie maksimum wygody i bezpieczeństwa.
czytaj więcej
Płatności mobilne przyszłością?
Z roku na rok rośnie w Polsce liczba użytkowników smartfonów i aplikacji. Coraz częściej korzystamy z płatności mobilnych, dzięki którym – używając telefonu – można np. kupić bilet na pociąg, do kina, czy opłacić postój samochodu w strefie płatnego parkowania.
czytaj więcej
Na co zwrócić uwagę kupując używane auto?
Zakup używanego auta nigdy nie należał do najprostszych czynności. Pół biedy, jeśli mamy jakieś pojęcie na temat motoryzacji lub podczas zakupu towarzyszy nam ktoś kto dysponuje odpowiednią wiedzą. Ale co zrobić, jeśli zupełnie nie znamy się na mechanice? Podpowiadamy, na co należy zatem zwrócić szczególną uwagę.
czytaj więcej
Sixt znów na szczycie
Stadion Narodowy w Warszawie już niedługo zamieni się w wielkie centrum konferencyjne. To wszystko za sprawą trzydniowego Szczytu  Ekonomicznego Europejskiego Banku Odbudowy
czytaj więcej
Naprawy samochodów: sieciowe serwisy kontra niewielkie warsztaty
Przyzwyczajenia kierowców w kwestii serwisowania aut bywają różne. Jedni korzystają wyłącznie z usług warsztatów sieciowych, ceniąc sobie kompleksowość oferty czy szereg wartości dodanych. U innych z kolei naprawa samochodu wiąże się z wizytą u zaprzyjaźnionego, lokalnego mechanika, który ich zaufaniem cieszy się od wielu już lat. By ułatwić nieco wybór, podpowiadamy, jakie są podstawowe różnice pomiędzy tymi dwoma rozwiązaniami.
czytaj więcej
123...293031323334353637

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top