Znajdź informacje

"Solidarni z Lechem" - "Gazeta Wyborcza" i Onet.pl wspierają Wałęsę


« lista artykułów
2016-02-19

"Gazeta Wyborcza" wspólnie z Onet.pl rozpoczęła akcją "Solidarni z Lechem", która ma zachęcić internautów do wyrażania wsparcia dla Lecha Wałęsy w następstwie ostatnich wydarzeń. - Oni chcą wymazać Wałęsę z historii Polski, to my pokażmy naszą solidarność z nim jako człowiekiem i bohaterem, którego opluwają - pisze Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego "Wyborczej".

W ostatnich dniach prokuratorzy Instytutu Pamięci Narodowej w asyście policji zabezpieczyli w domu zmarłego w listopadzie ub. roku generała Czesława Kiszczaka dokumenty wśród których znajdują się m.in. dowody na współpracę Lecha Wałęsy ze Służbą Bezpieczeństwa w latach 1970-76. Jak poinformował prezes IPN Łukasz Kamiński, odnaleziono teczkę personalną oraz pracy TW "Bolek"oraz odręcznie napisane zobowiązanie do współpracy podpisane "Lech Wałęsa Bolek".

W następstwie tych informacji w czwartek wieczorem TVP1 wyemitowała film "TW Bolek" w reżyserii Grzegorza Brauna i Roberta Kaczmarka opowiadający o kontaktach Lecha Wałęsy ze Służbą Bezpieczeństwa w latach 70. Jak poinformował dziś szef telewizyjnej Jedynki Jan Pawlicki, dokument oglądało ponad 3,4 mln widzów.

Równocześnie akcję "Solidarni z Lechem" mającą wesprzeć Lecha Wałęsę rozpoczeła "Gazeta Wyborcza" i Onet.pl. - Oni chcą wymazać Lecha Wałęsę z historii Polski, to my pokażmy naszą solidarność z nim jako człowiekiem i bohaterem, którego opluwają. Niech profil Lecha Wałęsy, takiego, jakim pamiętamy go z czasów karnawału "Solidarności" zagości na naszych profilach Facebookowych - pisze Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego "Wyborczej".

 

"Oni chcą wymazać Wałęsę z historii, to my pokażmy naszą solidarność z nim jako człowiekiem, i bohaterem, którego...

Posted by Gazeta Wyborcza on 18 luty 2016


bak

Zobacz także

Jak usprawnić sprzedaż biletów w kinach i teatrach?
Zainteresowanie wydarzeniami kulturalnymi wciąż wzrasta, a oferta koncertów, spektakli, pokazów i innych atrakcji, zwłaszcza w dużych miastach, jest niezwykle bogata. ...
Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Komentarze
prawda 2016-02-21, 13:23
Swój swojego bedzie bronil .Wyborczej tej szumowiny nie czytam a onet gwarantuje poziom conajwyzej średni minus ,czyli jest dla gimnazjalistow i to tych ze słabszymi ocenami.Lechu a ty sie ogarnij wreszcie bo całe stado czerwonych przez ciebie siedzi teraz przy korycie !!!
owocowa.pl
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top