Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Jak wejść do sieci sklepów spożywczych?
Dla niedużej firmy wprowadzenie produktów do sieci sklepów spożywczych stanowi poważne wyzwanie. Czy można coś zrobić, aby ułatwić sobie drogę na sklepowe półki? Tak – trzeba przygotować dobrą ofertę oraz nawiązać kontakty z kupcami.
czytaj więcej
Dropshipping – jak sprzedawać w Internecie?
Internet to nieprzebrane źródło możliwości. Dziś niemal każdy może założyć własny e-sklep lub konto na Allegro i zarabiać. Co ważne, nie potrzeba do tego góry pieniędzy, własnego magazynu ani towaru na stanie. Nie trzeba też zajmować się pakowaniem i wysyłką. Jedyne, co trzeba robić, to obsługiwać system e-sklepu i skutecznie przyciągać klientów. Jak to możliwe? Dzięki innowacyjnemu systemowi dropshipping.
czytaj więcej
Dlaczego system MLM jest świetnym systemem biznesu w wielu firmach?
Multi Level Marketing, dla niektórych brzmi znajomo, dla innych kojarzy się wyłącznie z „piramidami” oraz dziwnymi drzewami, diagramami i wyzyskiem. Ale czy można oceniać źle, coś czego się nie zna, albo nie do końca rozumie?
czytaj więcej
Monitori.pl i FastTony.es - nowymi Partnerami Akademii Sprzedaży!
W listopadzie 2015 roku nastąpił przełom w branży e-learningowej.
Kursanci z całej Polski mogą korzystać z profesjonalnych szkoleń sprzedażowo-marketingowych przygotowanych przez Akademię Sprzedaży Bartosza Paczyńskiego.
Kolejnym plusem nauki e-learningowej oprócz stałęgo dostępu do materiałów i bezpłatnych aktualizacji kursów są bonusy od Partnerów Akademii.
czytaj więcej
Dobry biznes plan, a nawet dwa?
Biznesplan, to taki plan działania firmy, który najczęściej zmuszeni jesteśmy przedstawić w urzędach ubiegając się o dotacje, dofinansowanie. Wiąże się, to zazwyczaj z wieloma wyliczeniami, tabelkami, określaniem wielkości sprzedaży, wstępnymi założeniami biznesowymi i w ogóle, zarysem działalności.
czytaj więcej
Rzucam pracę, otwieram biznes – uważaj to nie jest dobry tytuł
Przejście z pracy etatowej lub zleconej na własny biznes nie jest wcale takie łatwe, jak się wydaje. A to z tego powodu, że człowiek pracujący dla kogoś wykonuje zadania lub polecenia w zależności od wykształcenia i zajmowanego stanowiska. Tymczasem, otwierając własny biznes, może na początku poczuć się nieco zagubionym, gdyż chce wszystko robić sam i „błądzi po omacku”.
czytaj więcej
Zewnętrzne contact center w sklepie internetowym
Rosnąca popularność zakupów internetowych sprawia, że e-sklepy stają przed koniecznością obsługiwania coraz większej liczby zamówień. Klienci oczekują nie tylko wygodnej formy kontaktu, ale także szybkiej reakcji na zadane przez nich pytania. Jak podołać temu wyzwaniu w okresie przedświątecznej gorączki zakupowej?
czytaj więcej
5 sposobów na oszczędności w firmie
Istnieją tylko dwa sposoby na poprawę kondycji finansowej firmy. Pierwszy z nich, to zwiększenie przychodów np. poprzez wzrost sprzedaży lub podwyższenie cen. Drugi to obniżenie kosztów, dzięki czemu w firmowej kasie pozostanie więcej środków. Czasem nawet drobne oszczędności mogą przynieść duże korzyści.
czytaj więcej
Program partnerski dla ambitnych, sposobem na zwiększenie sprzedaży
Jeśli masz serwis internetowy skierowany do osób sprzedających w Internecie produkty lub usługi... Może się okazać, że stworzenie programu partnerskiego dla Twojej firmy jest korzystnym rozwiązaniem. Nie musisz robić tego sam, my możemy przeprowadzić Twoją kampanię i rozliczyć partnerów, którzy sprzedadzą Twoje usługi.
czytaj więcej
2015-12-09, 13:24
Preply
Uberyzacja rynku korków
Można narzekać na postępującą uberyzację i jest w tym trochę racji. Obecnemu od roku w Polsce ukraińskiemu pośrednikowi korepetycji, trudniej byłoby zarzucić, że niszczy rynek. Wszak większość rynku korepetycji znajduje się w szarej strefie.
czytaj więcej
123...363738394041424344

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top