Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2016-08-31, 14:36
KMC
Delecta głównym sponsorem pierwszej edycji Bake Off - Ale ciacho!
Marka Delecta została głównym sponsorem pierwszej polskiej edycji programu kulinarnego Bake Off – Ale ciacho!. W ramach działań przewidziano szeroki product placement i bilbordy sponsorskie. Reality-show, oparte na cieszącym się ogromną popularnością brytyjskim formacie The Great Bake Off, we wrześniu zagości na antenie TVP2.
czytaj więcej
Chef kuchni w Twoim domu
Agencja Kreatywna BE7 podjęła się wsparcia kolejnego startupu. Tym razem swoją kreacją nadała charakteru nowemu projektowi: Ulala Chef. Treściwy pomysł z lekkim brandingiem okazał się przepisem doskonałym.
czytaj więcej
Havas Group startuje z nową siecią mediową: FullSIX Media
Zarząd Havas Group ogłosił uruchomienie FullSIX Media – trzeciej sieci mediowej działającej obok Havas Media i Arena Media. Jej utworzenie wynika ze strategii rozwoju Havas Group, będącej konsekwencją włączenia FullSIX w struktury HMG w ubiegłym roku.
czytaj więcej
Digital Kingdom przejmuje obsługę PAYBACK Polska.
Digital Kingdom wygrało przetarg na długofalową obsługę social media marki PAYBACK Polska, będącej częścią American Express Group.
czytaj więcej
2016-08-08, 14:16
KMC
Startuje nowa odsłona kampanii „Anatol. Klasyka poranka”
Już dziś, 8 sierpnia, wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol. Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września.
czytaj więcej
Hackathon – nie tylko dla informatyków
24 godziny, 70. uczestników i jeden cel: stworzyć nowy produkt. W Izraelu właśnie zakończył się Hackathon Tiny Love, którego uczestnicy wykreowali przyszłe bestsellery branży zabawkarskiej.
czytaj więcej
Nowy showreel agencji Digital Kingdom
Półtora roku w półtorej minuty. Agencja prezentuje skrót swoich najlepszych caseów z 2015 roku i pierwszej połowy 2016.
czytaj więcej
Czeka nas rewolucja na rynku dostawców masowej wysyłki SMS
Co wspólnego ma ustawa antyterrorystyczna z prawdziwą rewolucją na rynku dostawców usług masowej wysyłki SMS-ów? Pozornie niewiele, ale zapisany w ustawie wymóg rejestracji kart SIM u operatorów spowoduje zniknięcie z rynku usługi ECO. Niezarejestrowane karty pre-paid nie będą mogły być wykorzystywane do realizacji wysyłek kampanii SMS dla klientów, a cały ruch wiadomości będzie kierowany bezpośrednio do operatorów telekomunikacyjnych, którzy za wysłane wiadomości pobiorą opłatę. Dla Infobip, globalnego dostawcy usług SMS nowa ustawa nic nie zmienia ze względu na międzynarodowy zasięg oraz zaawansowaną infrastrukturę ale dla niektórych lokalnych graczy może spowodować zniknięcie z rynku, lub konieczność połączenia sił z innymi dostawcami – pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip.
czytaj więcej
2016-06-29, 13:23
Kolporter
Darmowe bilety do JuraParków w salonikach Kolportera
Bilety do trzech JuraParków – w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim – czekają na osoby, które kupią w salonikach prasowych Kolportera trzy napoje koncernu PepsiCo. Promocja rusza już od 1 lipca, a przeznaczono na nią aż 100 tysięcy biletów.
czytaj więcej
Lepsza pozycja, to więcej kupujących
Ilość odiwiedzin strony www ma znaczenie dla pozyskiwania kupujących, dlatego warto zająć się dodatkowo pozycjonowaniem. Chodzi o to, żeby strona była dobrze wyszukiwana. Nie tylko sama pozycja na wysokim miejscu ma tu znaczenie, ale jakość tej pozycji.
czytaj więcej
1...9101112131415...30

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top