Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2017-01-02, 12:56
Yieldbird
Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci. Wydatki na takie formaty rosną
Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA stanowią one około 56 proc. wydatków na promocję cyfrową, a w 2020 roku mogą osiągnąć 74 proc. Badania pokazują, że tego typu reklamy są rzadziej blokowane przez internautów.
czytaj więcej
2016-12-29, 14:08
SEOPILOT
Podsumowanie 2016 roku w świecie SEO.
Z końcem roku zwykło robić się podsumowanie, zestawienie największych wydarzeń, które miałoby być podstawą dla planów na następny rok. 2016 rok był pełen zmian - Google przestał podawać wartość PageRank, miała miejsce długo oczekiwana aktualizacja algorytmu, duże zmiany zaszły też w Google Mobile, ponadto przedstawiciele Google potwierdzili, że linki zewnętrzne nadal są ważne.
Na bieżąco i bacznie obserwujemy to, co dzieje się w świecie SEO i reagujemy na wszystkie zmiany, dostosowywując się do nowych trendów. Co zatem zmieniło się w 2016 i co czeka nas w 2017? O tym dowiesz się w dzisiejszym wydaniu SeoKuriera.
czytaj więcej
2016-12-23, 10:44
Yieldbird
W 2017 zablokujemy mniej reklam?
W 2017 roku, według eMarketera, z oprogramowania blokującego reklamy będzie korzystać 86,6 mln użytkowników na świecie, o 6 punktów procentowych więcej niż w 2016 r. Mimo to jest szansa, że będą oni rzadziej blokować reklamy online.
czytaj więcej
2016-12-08, 11:57
Yieldbird
Grupa AdTaily dostaje skrzydeł, czyli Yieldbird
8 grudnia br. grupa AdTaily zmienia nazwę. Pod marką Yieldbird funkcjonować będą teraz nie tylko usługi dla wydawców związane z zarządzaniem ich powierzchniami reklamowymi, ale także rozwiązania dla reklamodawców, dotychczas oferowane pod marką AdTaily. Głównym udziałowcem Yieldbird jest Agora S.A.
czytaj więcej
2016-12-07, 09:08
Kolporter
Mikołajowe prezenty od Fundacji Pomóżmy Marzeniom
Ponad 180 mikołajkowych paczek rozdała wczoraj Fundacja Pomóżmy Marzeniom.
czytaj więcej
Przepis na niezapomniane Święta w kampanii marki Delecta
Ruszyła kampania promująca Pierniczki korzenny smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 25 grudnia br.
czytaj więcej
Zastosowanie influencer marketingu w praktyce
Badania dowodzą, że kierowanie się opiniami innych staje się nierozłącznym elementem procesu rozpoczynającego zakupy. Sprzedawcy wiedzą, że o każdym produkcie można wyrazić opinię lub nadać mu cech użyteczności, które wzbudzać będą emocje. Najlepiej gdy zrobi to wpływowy bloger, który jest opiniotwórczy. O wieloaspektowych możliwościach zastosowania influencer marketingu w praktyce przeczytacie w naszym e-booku.
czytaj więcej
10. konferencja Havas Media Group już 30 listopada
Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa, 10. edycja konferencji Organic Marketing sygnowana marką Havas Media Group. O marketingu organicznym, czyli wieloaspektowym podejściu do angażującej komunikacji mediowej, będą opowiadać m.in. specjaliści od języka, strategii, programmatic buyingu czy dialogu w kanałach mobile. Konferencja odbędzie się 30 listopada w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie.
czytaj więcej
Efektywne zebrania firmowe - 5 zasad
Niektórzy pracownicy uważają spotkania firmowe za stratę czasu i gotowi byliby zrezygnować z nich na rzecz bardziej produktywnej pracy. Mimo to, nawet jeśli spotkania nie przebiegają w sposób idealny, menedżerowie upierają się przy ich kontynuowaniu – dostrzegają w nich wartość, której często nie zauważają ich podwładni.
czytaj więcej
2016-11-21, 10:17
Kolporter
Saloniki Kolportera zachęcają klientów do rejestracji prepaidów
Już w ok. 1000 salonikach i salonach prasowych Kolportera można rejestrować karty prepaid największych operatorów telefonii komórkowej. Rejestrację kart prowadzi dodatkowo 450 punktów współpracujących ze spółką i korzystających z terminali wielofunkcyjnych Kolportera.
czytaj więcej
1...56575859606162...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top