Znajdź informacje

Internauci wcześniej poznali finalistę "MasterChefa"


« lista artykułów
2015-12-11

Niedzielna wpadka telewizji TVN spowodowała niesmak i falę krytyki wśród fanów programu "MasterChef". Werdykt jury wskazujący na osobę, która znajdzie się w wielkim finale, został ogłoszony jeszcze w trakcie emisji bloku reklamowego na fanpage’u programu. Stacja jak na razie nie skomentowała tej sytuacji.

Podczas emisji ostatniego, półfinałowego odcinka programu Masterchef werdykt jury wskazujący na osobę, która znajdzie się w wielkim finale, został ogłoszony jeszcze w trakcie emisji bloku reklamowego na fanpage’u programu. Sytuacja ta wywołała niesmak wśród internautów, którzy nie ukrywają, że publikacja tej wiadomości zepsuła im zabawę.

Do bliźniaczo podobnej sytuacji doszło w trzeciej edycji programu, gdy do księgarń zbyt wcześnie trafiła książka kucharska z przepisami zwycięzcy programu. Wtedy telewizja TVN zrzuciła winę za wpadkę na sieć Empik, w której salonie można było natknąć się na książkę jeszcze przed emisją finałowego programu. Wtedy fani kulinarnego talent show nie szczędzili gorzkich słów pod adresem producentów programu.

"MasterChef" po raz pierwszy wyemitował stacja BBC w na początku lat 90. Od tamtej pory format pojawił się w stacjach telewizyjnych w 35 krajach na całym świecie. W programie mogą wziąć udział wyłącznie kucharze amatorzy, którzy walczą o nagrodę główną w postaci 100 tysięcy złotych i kontraktu na wydanie autorskiej książki kucharskiej.

W poniedziałek zwróciliśmy się do spółki TVN z prośbą o komentarz do sytuacji. Do dziś biuro prasowe stacji nie odniosło się do pytań zawartych w naszej wiadmości.

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Jak utrzymywać spójność wizerunku marki?
Z pewnością znasz markę, która zawsze komunikuje się jednym głosem - niezależnie od tego, czy śledzisz ją na Instagramie, czytasz ...
Marketing przyszłości: Jak AI, nocode i automatyzacja zmieniają zasady gry?
Nowoczesny marketing internetowy nie przypomina tego, czym była promocja w sieci jeszcze dekadę temu. Zamiast wielkich budżetów i intuicyjnych decyzji, ...
Co daje profesjonalna transkrypcja? Poznaj jej najważniejsze zalety!
Transkrypcja wywiadów to proces, sprowadzający się do przepisywania wypowiedzi osób, biorących udział w rozmowie, dzięki czemu zyskuje ona formę pisemną. ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top