Znajdź informacje

Rozrywka i seriale Telewizji Polskiej coraz liczniej oglądane


« lista artykułów
2021-10-25

Rośnie widownia weekendowych programów rozrywkowych i seriali Telewizji Polskiej - siedem programów TVP1 i TVP2 odnotowało rekordową widownię w sezonie. Największą popularnością widzów cieszą się "Rolnik szuka żony” oraz "The Voice of Poland”.

Rośnie widownia weekendowych programów rozrywkowych i seriali Telewizji Polskiej - siedem programów TVP1 i TVP2 odnotowało rekordową widownię w sezonie. Największą popularnością widzów cieszą się "Rolnik szuka żony” oraz "The Voice of Poland”.

W niedzielę, 24 października aż 3,6 mln widzów zgromadził program rozrywkowy „Rolnik szuka żony” (TVP1) uzyskując 26,1% udziałów - to najliczniejsza widownia weekendu oraz rekordowy wynik programu w tym sezonie. Wśród programów rozrywkowych największą widownię w sezonie odnotował też „The Voice of Poland” (TVP2). Widownia „Bitwy” w sobotę, 23 października wyniosła prawie 2 mln widzów, zapewniając antenie udziały na poziomie 14,8%.

Także „Familiada” (TVP2), którą obejrzało 24 października 1,8 mln osób, odnotowała rekord w sezonie. Udziały programu wyniosły 18,5%. Z kolei przeniesiony 3 października do TVP1 „You can dance - Nowa generacja” zgromadził ponad milion widzów - najwięcej w Jedynce (udziały 8,8%).

Wśród seriali na pozycji lidera uplasował się „Ojciec Mateusz” z widownią 2,2 mln widzów w piątek, 22 października (udziały 16,1%). To najliczniej oglądany premierowy odcinek serialu w tym roku. W TOP10 programów weekendu nie zabrakło popularnego serialu „Wojenne dziewczyny” z widownią 1,8 mln widzów i udziałami 12,5%. Najwyższą widownię w sezonie uzyskały natomiast „Kozacka miłość” w TVP2 (1,5 mln widzów i 12,2% udziałów) oraz „Komisarz Alex” w TVP1 (1,5 mln widzów i 10,5% udziałów).

bak

Zobacz także

Jak usprawnić sprzedaż biletów w kinach i teatrach?
Zainteresowanie wydarzeniami kulturalnymi wciąż wzrasta, a oferta koncertów, spektakli, pokazów i innych atrakcji, zwłaszcza w dużych miastach, jest niezwykle bogata. ...
Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top