Znajdź informacje

Masowa wysyłka SMS - dlaczego warto wdrożyć ją do swoich działań?


« lista artykułów
2022-11-25

Każda firma może mieć w swoim arsenale nieco inne metody komunikacji z klientem - listy, wiadomości elektroniczne, komunikatory i nie tylko. Masowa wysyłka SMS to również stosunkowo popularna opcja, chociaż jeszcze nie wszystkie przedsiębiorstwa miały z nią do czynienia.

Wypróbowanie tego rozwiązania w praktyce jest bardzo proste, o czym można więcej dowiedzieć się pod adresem https://mprofi.pl/uslugi/masowa-wysylka-sms/. Poniżej zaś odpowiemy na pytanie, dlaczego warto to zrobić i jakie są największe zalety komunikacji SMS-owej!

Komunikacja SMS-owa jest niezwykle skuteczna

List dotrze do kogoś najwcześniej po kilku dniach, e-mail może być odczytany, w zależności od nawyków danej osoby, po kilku godzinach, natomiast SMS-y często otwierane są wręcz natychmiast po ich otrzymaniu.

Wysoka otwieralność SMS-ów, w połączeniu z niskim kosztem ich wysyłania i wieloma możliwymi zastosowaniami, sprawiają, że komunikacja mobilna cieszy się dużym zainteresowaniem w wielu branżach. Od turystyki, przez biznes, po administrację czy gastronomię. 

Nie da się ukryć, że jest to forma komunikacji przeznaczona do przesyłania stosunkowo krótkich komunikatów, natomiast daje ona więcej możliwości niż mogłoby się w pierwszej chwili wydawać. Poza tekstem w wiadomości może znaleźć się przecież link do strony internetowej.

To wygodna i bezpośrednia forma kontaktu

Komunikacja za pomocą wiadomości tekstowych pozwala nawiązać bezpośredni kontakt z odbiorcą i łatwiejsze przykucie jego uwagi, Masowa wysyłka SMS może działać na zasadzie komunikacji jednokierunkowej bądź dwukierunkowej. Jak sama nazwa wskazuje, w pierwszym przypadku wiadomości są przekazywane odbiorcy, ale nie może on na nie odpowiadać, a w drugim istnieje już taka możliwość.

Komunikacja dwukierunkowa otwiera drogę do przeprowadzania za pośrednictwem wiadomości tekstowych wszelkiego rodzaju ankiet, badań satysfakcji klienta czy nawet zapisów na wydarzenia (chociażby kursy czy konferencje).

Istnieje możliwość znacznej automatyzacji

W swojej najbardziej podstawowej formie, masowa wysyłka SMS to po prostu “wyślij wiadomość X do adresatów z listy Y w wybranym dniu i godzinie”. W praktyce jednak zwykle stosuje się bardziej rozbudowane rozwiązania, które uwzględniają także warunki, filtry czy spersonalizowane pola. Bez obaw - na pierwszy rzut oka może brzmieć to skomplikowanie, ale w praktyce nie jest trudno wszystkie te kwestie opanować.

Wspomniane funkcje pozwalają, aby na przykład automatycznie wysyłać do każdego klienta po złożeniu zamówienia jego potwierdzenie, wraz z indywidualnym numerem zamówienia. Czy też przesłać powiadomienie dla wszystkich, którzy mają ustalone spotkanie w jakimś dniu z informacją, że zostało odwołane. Możliwości są niemal nieskończone, a ustalanie własnych reguł nie wymaga żadnego programowania i innych złożonych operacji.

Platforma do wysyłki SMS może, ale nie musi mieć dedykowanej integracji z daną aplikacją, aby można było je połączyć - są bowiem specjalne narzędzia do pośredniczenia między aplikacjami, które takich dedykowanych integracji nie posiadają.

Zobacz także

Na urlop kamperem: przygoda, wolność i co jeszcze?
Podróżowanie kamperem zyskuje na popularności jako forma urlopu, która łączy w sobie wolność, komfort i bliskość z naturą. W obliczu ...
Jak wybrać chłodziarkę do sklepu?
Wybór odpowiedniej chłodziarki dla sklepu może mieć kluczowe znaczenie dla efektywności działalności handlowej. Nasz artykuł oferuje praktyczne wskazówki dotyczące tego, ...
Efektywne zarządzanie zapasami. Aplikacja magazynowa MOBILNY MAGAZYNIER
Efektywne zarządzanie zasobami może być naprawdę proste dzięki aplikacji MOBILNY MAGAZYNIER. Dostarcza ona kompleksowe rozwiązania z zakresu optymalizacji procesów magazynowych. ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top