Znajdź informacje

Namioty reklamowe jako skuteczny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki


« lista artykułów
2023-01-31

W ostatnich latach rozpoznawalność danej marki ma bardzo duży wpływ na zaufanie potencjalnych partnerów biznesowych lub klientów, co przyczynia się również do większych zysków przedsiębiorstwa. Z tego powodu właściciele firm chętnie inwestują w przemyślany marketing oraz w produkty, które zwiększą widoczność marki i pozwolą na jej lepsze zapamiętanie. Jednym z tego typu rozwiązań są namioty reklamowe, które bardzo dobrze sprawdzają się podczas tematycznych eventów czy różnego rodzaju festiwali. Odpowiednio zaprojektowany namiot nie tylko zwraca na siebie uwagę mijających go osób, ale także stanowi świetne miejsce do sprzedaży poszczególnych towarów lub usług. Dlatego warto poznać wszystkie zalety zastosowania namiotów reklamowych i zdecydować, czy okażą się one opłacalną inwestycją.

Starannie wykonane namioty reklamowe, które świetnie sprawdzają się podczas różnych eventów

Odpowiednio zaprojektowane namioty reklamowe zwykle wyróżniają się dużą mobilnością, dzięki której można z łatwością zabrać je na różnego rodzaju wydarzenia. Wysokiej jakości namiot świetnie sprawdza się podczas branżowych targów, tematycznych eventów czy nawet w trakcie festiwali. Wówczas widoczna z daleka konstrukcja wraz z logo firmy zwracają na siebie uwagę mijających je osób, zachęcając do zapoznania się z prezentowanymi usługami czy towarami. Z tego powodu niezwykle ważny staje się również projekt namiotu oraz precyzyjne wykonanie wszystkich nadruków. Warto między innymi zadbać o to, aby kolory dobrze ze sobą współgrały i nie pogarszały czytelności napisów - szczególnie wtedy, gdy napisy mówią o nazwie firmy czy rodzaju jej działalności.

Decydując się na inwestycję w namioty reklamowe, warto także zwrócić uwagę na ich wytrzymałość. Jako że podczas targów organizowanych w plenerze lub wszelkiego rodzaju festiwali pogoda może zaskoczyć, wodoodporna i stabilna konstrukcja pozwoli uniknąć nieprzyjemnych wypadków czy nieplanowanych zniszczeń. Dobrym pomysłem będzie wybór namiotów reklamowych cechujących się stabilnością oraz trwałością, dzięki czemu będą one odporne na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych, takich jak deszcz, silne promieniowanie UV czy porywisty wiatr. Tego typu namioty reklamowe oferuje między innymi firma Inventini, która zapewnia wykonanie trwałych konstrukcji ze starannie dobranych materiałów. W efekcie namioty stają się inwestycją na wiele lat wygodnego użytkowania.

Warsztaty w namiotach eventowych - wyjątkowy sposób na promocję marki

Mimo że namioty reklamowe są wykorzystywane głównie podczas różnego rodzaju festiwali czy targów, świetnie sprawdzają się również w trakcie prowadzenia warsztatów. Ze względu na możliwość wyboru różnych rozmiarów i na skuteczną ochronę przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi można z powodzeniem zorganizować w nich tematyczne warsztaty, które wpłyną na pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Ponadto podczas tego typu szkoleń można również wykorzystać oferowane produkty lub usługi, jeśli nawiązują one do prowadzonych zajęć. Innym pomysłem na wzrost rozpoznawalności marki poprzez warsztaty jest wręczenie uczestnikom drobnych upominków - dzięki temu osoby biorące udział w zajęciach poczują się bardziej docenione i będą skłonne do wystawienia firmie pozytywnej opinii lub do zachęcenia swoich znajomych, aby wzięli udział w kolejnych wydarzeniach.

Zobacz także

Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Na urlop kamperem: przygoda, wolność i co jeszcze?
Podróżowanie kamperem zyskuje na popularności jako forma urlopu, która łączy w sobie wolność, komfort i bliskość z naturą. W obliczu ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top