Znajdź informacje

Marketing przyszłości: Jak AI, nocode i automatyzacja zmieniają zasady gry?


« lista artykułów
2025-07-28

Nowoczesny marketing internetowy nie przypomina tego, czym była promocja w sieci jeszcze dekadę temu. Zamiast wielkich budżetów i intuicyjnych decyzji, w większym stopniu stawia się na dane, algorytmy i inteligentne narzędzia. Tradycyjne podejście ustępuje miejsca rozwiązaniom, które pozwalają działać szybciej, celniej i skuteczniej – bez konieczności pisania ani jednej linijki kodu. To właśnie technologie AI, nocode i automatyzacja wyznaczają kierunek rozwoju marketingu przyszłości.

AI w marketing – jak zmienia relacje z klientem

AI w marketingu nie ogranicza się już tylko do chatbotów. Obecnie jest to narzędzie analizujące ogromne ilości danych w czasie rzeczywistym, a także przewidujące zachowania użytkowników i personalizujące komunikaty w skali, której człowiek nie byłby w stanie osiągnąć. Systemy AI pomagają w tworzeniu treści, planowaniu kampanii czy zarządzaniu lejkami sprzedażowymi. Co ważne – w przeciwieństwie do manualnej analizy – robią to bez przerwy i niemal bezbłędnie. Tym sposobem automatyzacja marketingu staje się nie tylko oszczędnością czasu, ale też narzędziem realnego wzrostu efektywności działań.

Technologie nocode – marketing dostępny dla każdego

Jeszcze niedawno tworzenie kampanii wymagało zespołu grafików, programistów i analityków. Obecnie technologie nocode marketing pozwalają realizować wiele zadań jednoosobowo – od stworzenia landing page’a, przez automatyczne wysyłki mailowe, po zarządzanie kampaniami reklamowymi. Intuicyjne interfejsy i integracje z AI powodują, że dostęp do nowoczesnych narzędzi nie wymaga już wiedzy technicznej. To rewolucja nie tylko w sposobie pracy, ale też w strukturze zespołów marketingowych.

UTH odpowiada na potrzeby rynku

Zapotrzebowanie na specjalistów łączących wiedzę marketingową z obsługą nowych technologii rośnie z każdym rokiem. Dlatego Uczelnia Techniczno-Handlowa w Warszawie stworzyła kierunek studiów podyplomowych „Marketing internetowy: AI, nocode oraz automatyzacja” - https://www.uth.edu.pl/oferta-studiow/podyplomowe/marketing-internetowy-ai-nocode-i-automatyzacja.To program, który przygotowuje do pracy w środowisku, gdzie dane, sztuczna inteligencja i narzędzia automatyzujące są codziennością. Uczestnicy uczą się m.in. wykorzystywać narzędzia nocode, projektować strategie z użyciem AI oraz wdrażać automatyczne procesy w kampaniach online. Dla absolwenta tego kierunku marketing przyszłości nie ma żadnych tajemnic.

Program został zaprojektowany z myślą o osobach, które chcą podnieść swoje kompetencje i wejść na rynek nowoczesnego marketingu internetowego z praktycznym zapleczem. Uczelnia stawia na zajęcia prowadzone przez praktyków, dostęp do realnych case’ów i wykorzystanie aktualnych narzędzi stosowanych przez liderów branży.

Zobacz także

Jak utrzymywać spójność wizerunku marki?
Z pewnością znasz markę, która zawsze komunikuje się jednym głosem - niezależnie od tego, czy śledzisz ją na Instagramie, czytasz ...
Co daje profesjonalna transkrypcja? Poznaj jej najważniejsze zalety!
Transkrypcja wywiadów to proces, sprowadzający się do przepisywania wypowiedzi osób, biorących udział w rozmowie, dzięki czemu zyskuje ona formę pisemną. ...
Która platforma e-commerce jest najlepsza? – będziesz zaskoczony
Na co dzień tworzę sklepy internetowe. Zdarza mi się doradzać klientom, migrować dane, poprawiać błędy po innych agencjach. Często pracuję ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top