Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Cykl życia produktu w prawie zamówień publicznych
Jednym z fundamentalnych pojęć stosowanych w obszarze profesjonalnych zakupów jest pojęcie „całkowitego kosztu posiadania” używanego zamiennie z pojęciem „cykl życia produktu” (ang. total cost of ownership/ life cycle cost). Pojęcia te obejmują całą pulę kosztów, które nie są widocznie w cenie zakupu, a które mogą być poniesione w całym okresie życia produktu. Jest to szczególnie istotne dla zamówień, w przypadku których towar lub usługa nie jest całkowicie wystandaryzowana, a więc tam, gdzie cena może nie być jedynym kryterium wykonawcy. Zamówienia takie obejmują m.in. budownictwo, sprzęt, pojazdy, które mają zazwyczaj długi cykl życia.
czytaj więcej
Popyt na produkty cyfrowe wciąż rośnie
Produkty cyfrowe, to nie tylko zdjęcia z aparatu cyfrowego, których wywoływać już nie trzeba, ale można użyć na stronie www. To także wszelkie pliki i skrypty, a także kody umożliwiające odblokowanie dostępu.
czytaj więcej
Kolęda księgowego
Pierwsza w Polsce autorska kolęda księgowych
czytaj więcej
Grywalizacja w świecie HR-u
Gry znajdują coraz szersze zastosowanie w biznesie i coraz częściej wykorzystywane są w celu motywowania, poszerzania wiedzy oraz rozwijania umiejętności pracowników. Nowością jest zastosowanie gier w odniesieniu do specjalistów HR oraz menedżerów – jednak to właśnie symulacje z ich udziałem mogą najbardziej przełożyć się na wyniki finansowe firmy.
czytaj więcej
SaldeoSMART rozliczy zaliczki pracownicze
Internetowa platforma księgowa SaldeoSMART uruchomiła nowy pakiet „Panel Pracownika” umożliwiający rozliczanie zaliczek pracowniczych.
czytaj więcej
2016-12-15, 19:45
Mokate
Inwestycyjny rekord Mokate
100 milionów zł – tyle do końca listopada wyniosły tegoroczne nakłady inwestycyjne Grupy Mokate. To inwestycyjny rekord tej rodzinnej firmy, która rozbudowała zakłady w Ustroniu, Żorach oraz Czechach zwiększając ich produkcyjne możliwości.
czytaj więcej
Jak stać się zmotywowanym liderem?
Lidera przedstawia się często jako kreatywne przeciwieństwo menedżera-administratora. Czy można jednak coś zrobić, by świadomie zmienić swój klasyczny styl zarządzania na taki, który stanie się autentycznym przywództwem? I skąd czerpać energię do inspirowania innych?
czytaj więcej
Polacy liderami w zakupach w Europie
Polska znajduje się w czołówce trzech najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie - wynika z raportu Payvision. Najbardziej dynamiczny wzrost w 2014 roku odnotowano w Niemczech (25%), Hiszpanii (24,8%) i właśnie w Polsce (22,6%).
czytaj więcej
SMS obchodzi 24. urodziny!
3 grudnia miną 24 lata od chwili wysłania pierwszego SMS-a. Przez ten czas krótkie wiadomości tekstowe zyskały ogromną popularność na całym świecie ustanawiając standard w mobilnej komunikacji tekstowej. I wciąż mają się świetnie! Według najnowszego raportów Urzędu Komunikacji Elektronicznej Polacy w ubiegłym roku wysłali ich 51,9 mld. Pod względem liczby wysyłanych wiadomości, nasz kraj znajduje się w czołówce państw Unii Europejskiej. Przeciętny użytkownik w kraju wysyła 83 wiadomości miesięcznie, przy średnio 68 komunikatach w krajach wspólnoty. SMS-y dzisiaj to nie tylko narzędzie do komunikacji między użytkownikami, świetnie sprawdzają się m.in. w marketingu, komunikacji kryzysowej oraz do autoryzacji operacji finansowych.
czytaj więcej
Benefity w firmie. Który model wybrać, by… zyskać?
Systemy benefitowe w Polsce z roku na rok zyskują coraz większe grono odbiorców. Obecnie nie tylko międzynarodowe korporacje, lecz także małe i średnie przedsiębiorstwa doceniają motywacyjną rolę świadczeń w rozwoju firmy. Na rynku istnieje wiele modeli pozapłacowego doceniania kadry, ale który z nich warto wybrać, by odnieść realne korzyści?
czytaj więcej
1...122123124125126127128...144

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top