Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


2016-01-27, 09:00
Bodydry
Polska technologia SecondSkin podbija największe międzynarodowe targi sportowe w Monachium.
BodyDry producent wysokiej klasy bielizny sportowej, zaopatrujący w swoje produkty wiele znanych marek sportowych, między 24 a 27 stycznia, zaprezentował na największych outdoorowych targach sportowych ISPO Monachium 2016 unikalną technologię SecondSkin.
czytaj więcej
PGS: Propozycje rządu zrujnują polski handel
PGS, organizacja skupiająca ponad 600 sklepów pod markami Top Market, Minuta8, Delica, Społem jest zszokowana propozycjami rządu, zakładającymi stawki 0,7% i 1,3% podatku od przychodów sieci handlowych. To wyraźny sygnał, że stawki będą preferencyjne dla zagranicznych, dużych sieci i zrujnują polski handel.
czytaj więcej
Najpierw nagrywać, czy najpierw napisać, czyli kilka słów o najlepszej platformie edukacyjnej
Pisanie dla jednych jest rzeczą oczywistą, a dla innych osób prawdziwą udręką, zamiast coś napisać wolałyby godzinami o tym opowiadać, tłumaczyć, a nawet rysować przy tym mapę myśli i tworzyć scenki artystyczne tłumaczące zagadnienie. Co jest lepszym rozwiązaniem?
czytaj więcej
Jak zbudować markę własnej firmy, bez stresu i dodatkowych kosztów?
Wiele osób zajmujących się głównie prowadzeniem firm usługowych dostaje "ciarek" na samą myśl o budowaniu własnej marki, czy też prowadzeniu własnej kampanii marketingowej. Tymczasem, nie jest to wcale takie trudne, jak by się wydawało. A wiele narzędzi w sieci jest dostępnych za darmo. Przynajmniej na początku, dopóki użytkownik nie stanie się bardziej zaawansowany technologicznie.
czytaj więcej
PGS broni szerokiej skali podatku obrotowego
Polska Grupa Supermarketów (PGS) zamierza przesłać do konsultacji rządowych pismo broniące szerokiej skali podatku obrotowego, w którym najwyższa skala wynosi 5% dla największych sieci handlowych.
czytaj więcej
Dlaczego artykuły eksperckie stały się, tak atrakcyjną formą promocji?
Artykuły eksperckie, czyli pisane przez osoby posiadające wiedzę z zakresu opisywanego tematu. Pisane z myślą o przekazywaniu pewnej ilości darmowej wiedzy, dodające otuchy oraz zawierające ciekawe, nie zawsze dostrzegane przez inne osoby spostrzeżenia.
czytaj więcej
Polska Grupa Supermarketów będzie bronić 0,01% podatku obrotowego
Polska Grupa Supermarketów (PGS) zapowiada obronę najniższej skali podatkowej 0,01% dla najmniejszych sklepów oraz 0,1% dla sieci o obrotach do 240 mln zł. Cel - ochrona największej polskiej sieci Społem.
czytaj więcej
Własna działalność czy etat - oto jest pytanie!
Na rynku pracy coraz częściej można spotkać się z propozycją założenia własnej działalności gospodarczej zamiast zatrudnienia na etat.
czytaj więcej
Chcesz być specjalistą od PR, nie wystarczy jeden artykuł na pół roku
Dobry specjalista od PR, czyli od tak ładnie nazywanego Public Relations, powinien skupić się na przedstawianiu zalet współpracy z daną firmą lub marką. Nie jest to wbrew pozorom, ani łatwe, ani trudne. Na początku pojawienia się promocji w sieci Internet, bywało że osoby pisały po forach. Fajna firma i wstawiały link, albo skorzystaj z oferty. To jednak już w tej chwili za mało.
czytaj więcej
Po, co w ogóle budować swoją markę w sieci Internet?
Marka produktu lub firmy, to coś co nie wszyscy doceniają. Chodzi tu o jej rozpoznawalność oraz budowanie zaufania do firmy. Przekonywania odbiorców do wypróbowania dobrych produktów lub usług, które oferuje.
czytaj więcej
123...141142143144145146147148149

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top