Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Kopiowanie cudzych pomysłów na biznes i strategii, czyli jak to jest z tą konkurencją?
Każdy prowadzący biznes, musi zdawać sobie sprawę z tego, że konkurencja nigdy nie śpi, zawsze próbuje nadgonić wiedzę, a nawet przegonić podobną do siebie fimę. Jednak czy kopiowanie cudzych biznesplanów oraz strategii marketingowych jest obecnie wskazane?
czytaj więcej
Dropshipping na rynku akcesoriów GSM – idealne rozwiązanie dla osób prowadzących sklepy internetowe.
Dropshipping jest bardzo efektywnym i nowoczesnym sposobem sprzedaży przez internet, który polega na przeniesieniu całego procesu logistycznego na hurtownię. Dzięki temu właściciel sklepu oszczędza czas, który może przeznaczyć na promocję lub obsługę klienta.
czytaj więcej
Jak znaleźć w sobie dodatkowe źródło energii do działania, kiedy motywacja spada do zera?
Motywacja, to siła nepędowa, w każdym biznesie. Kiedy wszystko, albo przynajmniej wiele rzeczy idzie nam dobrze, nasza siła albo jeszcze bardziej wzrasta, albo nas tylko uskrzydla i co ciekawe przestaje motywować. Wtedy odnosimy mylne wrażenie, że wszytko zrobi się samo. Tak, to niestety nie działa!
czytaj więcej
Kolporter otwarty na nowych Partnerów
Kolporter zmienia system rekrutacji osób chętnych do prowadzenia saloników prasowych. Spółka zrezygnowała z wymogu wpłacania kaucji, a przyszłym współpracownikom oferuje możliwość rozwoju i przejścia na stanowisko menadżerskie.
czytaj więcej
2016-01-27, 09:00
Bodydry
Polska technologia SecondSkin podbija największe międzynarodowe targi sportowe w Monachium.
BodyDry producent wysokiej klasy bielizny sportowej, zaopatrujący w swoje produkty wiele znanych marek sportowych, między 24 a 27 stycznia, zaprezentował na największych outdoorowych targach sportowych ISPO Monachium 2016 unikalną technologię SecondSkin.
czytaj więcej
PGS: Propozycje rządu zrujnują polski handel
PGS, organizacja skupiająca ponad 600 sklepów pod markami Top Market, Minuta8, Delica, Społem jest zszokowana propozycjami rządu, zakładającymi stawki 0,7% i 1,3% podatku od przychodów sieci handlowych. To wyraźny sygnał, że stawki będą preferencyjne dla zagranicznych, dużych sieci i zrujnują polski handel.
czytaj więcej
Najpierw nagrywać, czy najpierw napisać, czyli kilka słów o najlepszej platformie edukacyjnej
Pisanie dla jednych jest rzeczą oczywistą, a dla innych osób prawdziwą udręką, zamiast coś napisać wolałyby godzinami o tym opowiadać, tłumaczyć, a nawet rysować przy tym mapę myśli i tworzyć scenki artystyczne tłumaczące zagadnienie. Co jest lepszym rozwiązaniem?
czytaj więcej
Jak zbudować markę własnej firmy, bez stresu i dodatkowych kosztów?
Wiele osób zajmujących się głównie prowadzeniem firm usługowych dostaje "ciarek" na samą myśl o budowaniu własnej marki, czy też prowadzeniu własnej kampanii marketingowej. Tymczasem, nie jest to wcale takie trudne, jak by się wydawało. A wiele narzędzi w sieci jest dostępnych za darmo. Przynajmniej na początku, dopóki użytkownik nie stanie się bardziej zaawansowany technologicznie.
czytaj więcej
PGS broni szerokiej skali podatku obrotowego
Polska Grupa Supermarketów (PGS) zamierza przesłać do konsultacji rządowych pismo broniące szerokiej skali podatku obrotowego, w którym najwyższa skala wynosi 5% dla największych sieci handlowych.
czytaj więcej
Dlaczego artykuły eksperckie stały się, tak atrakcyjną formą promocji?
Artykuły eksperckie, czyli pisane przez osoby posiadające wiedzę z zakresu opisywanego tematu. Pisane z myślą o przekazywaniu pewnej ilości darmowej wiedzy, dodające otuchy oraz zawierające ciekawe, nie zawsze dostrzegane przez inne osoby spostrzeżenia.
czytaj więcej
1...145146147148149150151...156

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top