Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Jak pandemia wpłynęła na rynek alkoholi w Polsce?
Firmy związane z branżą winiarską i spirytusową także odczuwają skutki sytuacji związanej z pandemią COVID-19. Europejskie i krajowe restrykcje spowodowały, że sprzedaż dla gastronomii praktycznie stanęła, natomiast okresowe wzrosty zakupów w sklepach nie zrównoważyły spadków. Czy lato pozwoli nadrobić straty?
czytaj więcej
Wirtualny manager i wieczory filmowe – co jeszcze oferuje coworking?
Powoli wracamy do normalności. Ci, którym home office dał się mocno we znaki zaczynają rozglądać się za możliwością pracy w biurze. Wynajem dużej przestrzeni to spore koszty, które dla freelancera czy osoby prowadzącej jednoosobową działalność są po prostu nieopłacalne. Rozwiązaniem staje się biurko w coworkingu. A jest w czym wybierać, bo ich właściciele prześcigają się z ofertą usług dodatkowych.
czytaj więcej
Roboty REECO nagrodzone Godłem TERAZ POLSKA
Kapituła Konkursu Teraz Polska wyłoniła 16 produktów, 9 usług i jedną innowację. W tym zaszczytnym gronie - najlepszych produktów w Polsce - znalazły się Roboty REECO opracowane i produkowane przez RENEX Group.
czytaj więcej
Jak sprawić, by każdy prezent był trafiony?
Biznes nieodzownie wiąże się z prezentami. Firmy obdarowują pracowników, kontrahentów, czy w końcu – klientów. Aby jednak prezent miał sens, musi być zgodny z tym, czego obdarowywany potrzebuje. Im mniej wiemy o danej osobie, tym większe uzasadnienie dla voucherów.
czytaj więcej
Jak zmniejszyć skutki kryzysu, działając w branży alkoholowej?
Obostrzenia związane z COVID-19 negatywnie wpłynęły na wiele branż, w tym na branżę alkoholową. Podsumujmy, co właściwie się wydarzyło oraz w jaki sposób importerzy wina oraz napojów spirytusowych mogą próbować ograniczyć swoje straty.
czytaj więcej
Branża e-commerce na znaczącej pozycji - wyniki kwartalne Oponeo S.A.
Panująca w Europie i na świecie pandemia wirusa Sars-Cov-2 mocno odcisnęła swoje piętno na różnych sektorach gospodarki w naszym kraju. Spokojna sytuacja w wielu branżach – w tym również oponiarskiej – została wyraźnie naruszona, co przełożyło się na mniejszą stabilność w pierwszym kwartale 2020 roku.
czytaj więcej
Sprzedaż rowerów wciąż rośnie. Wyniki spółki Dadelo S.A. za pierwszy kwartał 2020 roku
Opublikowane przez spółkę wyniki sprzedaży za pierwsze trzy miesiące obecnego roku jednoznacznie wskazują, że rozprzestrzenienie się wirusa COVID-19 w Polsce nie miało negatywnego wpływu na sprzedaż produktów oferowanych przez sklepy internetowe należące do Dadelo S.A. Co więcej, spółka wykazała spory wzrost zainteresowania oferowanymi artykułami.
czytaj więcej
Logistyczna tarcza antykryzysowa dla e-commerce
Sytuacja związana z epidemią sprawiła, że duża część sprzedaży przeniosła się do internetu. To z kolei postawiło wiele firm przed nowymi wyzwaniami. Jak zorganizować logistykę, jeśli wzmożone zapotrzebowanie na sprzedaż on-line może być tymczasowe?
czytaj więcej
Koronawirus: Top Market wzmacnia kanał E-Commerce
Koronawirus wymusza zmiany nie tylko w naszym życiu, ale w biznesie. Polska Grupa Supermarketów (PGS), znana głównie z marki Top Market, przekonała się o tym najlepiej. Po tym, jak znacząco zmieniła asortyment sklepów i uzyskała wzrost przychodów o 25 proc. teraz modernizuje filar sprzedaży e-Commerce. Sklep online ma zabezpieczyć sieć ponad 600 placówek przed kolejnymi falami epidemii.
czytaj więcej
Kryzys ekonomiczny - czy można na nim zyskać?
Kryzys ekonomiczny spowodowany epidemią koronawirusa dla wielu wydaje się czymś nadzwyczajnym, a dla sporej grupy również nie za bardzo zrozumiałym. Faktem jest, że w gospodarce obecnie wiele rzeczy trudno jest przewidzieć. Mimo to i w tym przypadku znajdziemy kilka uwarunkowań podobnych do tych, jakie towarzyszyły poprzednim kryzysom gospodarczym. Nie wszyscy bowiem w takich czasach muszą tracić.
czytaj więcej
1...84858687888990...164

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top