Znajdź informacje

Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia


Bezpieczne finanse seniora
Bycie seniorem nie musi oznaczać, że świat nowoczesnych finansów bezpowrotnie zamyka przed nami swoje drzwi. Kluczem do ich otwarcia jest wiedza, która uchroni każdego, nie tylko seniora, przed niepotrzebnie stresującymi sytuacjami.
czytaj więcej
Połowa instytucji finansowych toleruje straty spowodowane cyberprzestępczością
Według badania przeprowadzonego przez Kaspersky Lab wraz z B2B International w 2014 roku 52% firm z sektora finansowego rekompensuje klientom straty poniesione w wyniku oszustwa internetowego bez badania okoliczności zdarzenia.
czytaj więcej
Banki wciąż inwestują w celebrytów, ale obniżają wydatki reklamowe. Trend może zahamować bankowość mobilna.
Sektor finansowy ogranicza wydatki na reklamę. W ciągu pierwszych 4 miesięcy br. wydał prawie 500 mln złotych - o 8% mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Spadek wydatków może być spowodowany oczekiwaniem na promocje, wynikające z sojuszy pomiędzy bankami i telekomami. W drugiej połowie roku, rynek czeka zacięta walka o klienta - uważają analitycy domu mediowego Equinox Polska, należącego do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.
czytaj więcej
Hogan Lovells doradzało BGK przy niepublicznej emisji obligacji PKP
Warszawskie biuro kancelarii Hogan Lovells doradzało Bankowi Gospodarstwa Krajowego przy niepublicznej emisji zabezpieczonych obligacji średnioterminowych, które będą emitowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
czytaj więcej
Coraz więcej szkodliwych programów atakuje konta bankowe online
Kaspersky Lab informuje o wzroście ilości szkodliwego oprogramowania potrafiącego kraść pieniądze użytkowników kont bankowych online. W badanym okresie, od 19 kwietnia do 19 maja 2014 r., rozwiązania firmy Kaspersky Lab zablokowały 341 216 prób uruchomienia takich niebezpiecznych aplikacji – o 36,6% więcej w stosunku do poprzedniego miesiąca.  
czytaj więcej
Bezpieczna i prosta pożyczka – od A do Z
Na rynku usług finansowych dla klientów indywidualnych funkcjonuje obecnie wiele instytucji, które udzielają atrakcyjnych pożyczek na krótki okres czasu. Jak wybrać właściwą, dzięki której szybko i bezpiecznie otrzymasz pieniądze?
czytaj więcej
Ponad miliard smartfonów w 2014 r.
1,2 miliarda smartfonów zostanie sprzedanych w 2014 r. W roku 2018 będzie to już 1,8 mld aparatów. Ich popularność to m.in. efekt rosnącej liczby przydatnych aplikacji.
czytaj więcej
Gdzie, za ile, jak długo – przeciętny Polak na wakacjach
Mondial Assistance opublikował wyniki badań planów wakacyjnych Polaków: blisko połowa planuje w tym roku urlopowy wyjazd. Ponad 10 mln z nas wybierze wypoczynek w kraju i wyda na niego więcej niż w ubiegłym roku. Wyraźnie rośnie też świadomość ubezpieczeniowa, większość z wybierających się na wakacje planuje wykupić polisę.
czytaj więcej
APS SA prognozuje 22 mln zł przychodu
Ponad 5 mln zł obrotów uzyskała białostocka Automatyka Pomiary Sterowanie SA w I kwartale tego roku. Prognozy na koniec 2014 r. również są optymistyczne.
czytaj więcej
Concordia dla nauki
Concordia od czterech lat wspiera Konkurs na najlepszą pracę doktorską, magisterską, licencjacką i podyplomową z dziedziny ubezpieczeń gospodarczych i społecznych. Jego celem jest zachęcenie młodych ludzi do podejmowania badań związanych z ubezpieczeniami.
czytaj więcej
123...818283848586878889

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top