Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Błażej Balcerzyk pokieruje agencją Abanana należącą do Grupy Eura7
Do Grupy Eura7 dołączył Błażej Balcerzyk, który objął stanowisko Team Leader. Jest to powrót Balcerzyka do Grupy Eura7 po siedmiu latach, kiedy to piastował stanowisko Creative Managera.
czytaj więcej
Madej Wróbel buduje autentyczność swojej marki Ruszyła oryginalna kampania konsumencka
Madej Wróbel, rodzinna firma z samego serca Śląska, ruszyła z nową kampanią konsumencką prowadzoną
w formule tranzytowej. Po ulicach Bytomia, Chorzowa, Katowic, Gliwic, Zabrza oraz Rudy Śląskiej krążą niezwykłe tramwaje sygnowane logo Madej Wróbel.
czytaj więcej
Canpol babies jak nowo narodzone
Najważniejsza polska marka produktów dla dzieci gruntownie zmienia identyfikację graficzną a wraz z nią projekty swoich opakowań. Za nową tożsamość wizualną Canpol babies odpowiada zespół HiBrands we współpracy z dr Mateuszem Machalskim.
czytaj więcej
2022-04-21, 11:03
Kolporter
W salonikach przekażesz datek na rzecz Ukrainy
W salonikach Kolportera od 15 kwietnia br. można przekazywać za pośrednictwem karty płatniczej datki na rzecz akcji „SOS Ukraina”, organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną.
czytaj więcej
Twardziel, którego nic nie przebije bohaterem kampanii reklamowej marki Profi
„Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, wprowadzonej w ubiegłym roku. Działania potrwają do połowy czerwca i będą realizowane w kanałach digitalowych.
czytaj więcej
Wystartowała wielkanocna kampania Mosso
Kampania wielkanocna Majonezu Napoleońskiego Mosso, promująca zastosowanie majonezu w świątecznych potrawach, ruszyła w Internecie na przełomie marca i kwietnia. Zgodnie z big ideą marki „… bo jesteś szefem kuchni w Twoim domu!” Internauci mogą się przekonać, dlaczego Majonez Napoleoński świetnie sprawdzi się nie tylko w standardowych zastosowaniach, ale także w ciastach.
czytaj więcej
Otwórz się na najlepsze – kampania reklamowa dla DAKO od Abanana
Wiosna to jeden z najgorętszych okresów roku w branży budowlanej. Z myślą o dotarciu do klientów i inwestorów poszukujących kompleksowej stolarki firma DAKO przygotowała kampanię reklamową realizowaną przez agencję Abanana. Działania będą prowadzone od kwietnia do końca 2022 roku oraz w najważniejszych kanałach komunikacji marketingowej.
czytaj więcej
Daniel Kajak dołączył do zarządu SentiOne
Do zarządu SentiOne, polskiej spółki zajmującej się monitorowaniem internetu i automatyzacją obsługi klienta przy pomocy sztucznej inteligencji, dołącza Daniel Kajak - długoletni manager działu sprzedaży spółki - i obejmuje stanowisko chief revenue officer. Do końca zeszłego roku spółka zwiększyła przychody ponad sześciokrotnie w ponad 75 krajach na świecie.
czytaj więcej
#Czyżby - Nie osądzaj, nie wiesz wszystkiego - nowa kampania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką walczy z nieświadomymi uprzedzeniami na temat płci i wieku
Tylko ¼ Polaków w wieku powyżej 60. roku życia uważa, że jest dobrze traktowana na rynku pracy, zdaniem 72 proc. kobiet stereotypy na temat płci utrudniają im awans zawodowy, a z urlopów rodzicielskich korzysta zaledwie 1 proc. mężczyzn. Klub Champions of Change Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką wystartował z kampanią #Czyżby - Nie osądzaj, nie wiesz wszystkiego, która zwraca uwagę na problem stereotypów związanych z funkcjonowaniem w środowisku biznesowym.
czytaj więcej
Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji. Najczęściej w tym kontekście pojawia się Leroy Merlin. Analiza SentiOne
Opinie Internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, spadają na łeb i na szyję. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37, a nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Dzięki decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi.
czytaj więcej
1...11121314151617...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top