Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Bezpłatny webinar Design & Prawo – jak tworzyć estetyczne i legalne projekty cyfrowe?​
Już 29 kwietnia 2025 roku o godzinie 12:00 odbędzie się bezpłatny webinar „Design & Prawo”, organizowany przez Harbingers we współpracy z Kancelarią Markiewicz Sroczyński Mioduszewski. Wydarzenie skierowane jest do projektantów, marketerów, właścicieli e-commerce oraz wszystkich zainteresowanych tworzeniem zgodnych z prawem projektów cyfrowych.
czytaj więcej
Wialan i Harbingers — start współpracy w zakresie SEO i content marketingu
Wialan, działająca od ponad 33 lat na rynku firma, specjalizująca się w dostarczaniu produktów ogrodniczych oraz rolniczych, nawiązała współpracę z agencją digital marketingową Harbingers.
czytaj więcej
„Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne” – ruszyła nowa kampania marki Jeżyki
Z początkiem kwietnia br. marka Jeżyki wystartowała z nową kampanią 360°, promującą jedyne w swoim rodzaju ciastka Jeżyki. Komunikacja obejmuje telewizję, działania digitalowe, VOD, nośniki DOOH, mural w Warszawie oraz aktywacje z influencerami. Wszystko pod hasłem: „Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne”.
czytaj więcej
Wyróżnij się w tłumie i zbuduj silną markę na Instagramie — bezpłatny e-book od Harbingers
Agencja digital marketingowa Harbingers publikuje bezpłatny e-book Wyróżnij się w tłumie i zbuduj silną markę na Instagramie, w którym dzieli się widzą oraz pokazuje, jak robią to najlepsi. Instagram Reels generują aż 22% więcej interakcji niż tradycyjne posty – to nie kolejny trend, a realna szansa na rozwój marki w digitalu. Ale ilu liderów naprawdę potrafi wykorzystać je oraz potencjał obecności marki na Instagramie?
czytaj więcej
Bezpłatny webinar Reklama i SEO na YouTube w 2025 - taktyki, które zwiększają sprzedaż, zasięg i świadomość marki
Harbingers wraz z Magazyn Online Marketing, zapraszają na bezpłatny webinar: „Reklama i SEO na YouTube w 2025 - taktyki, które zwiększają sprzedaż, zasięg i świadomość marki”
czytaj więcej
Grześki ruszają w miasto z kampanią OOH i DOOH
Wraz z początkiem kwietnia marka Grześki wkroczyła do przestrzeni miejskiej z nową kampanią outdoorową. Pod hasłem „Każdy ma swoje Grzeszki” kultowe wafle pojawiły się na billboardach i ekranach w całej Polsce – zarówno w formacie statycznym, jak i animowanym. To kolejny krok w realizacji strategii 360°, która obejmuje również działania w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych oraz współprace z influencerami.
czytaj więcej
Harbingers, Fiserv i Neuca S.A - 3 finałowe nominacje w European Search Awards 2025
28 marca 2025 roku agencja digital marketingowa Harbingers, wraz ze swoimi Partnerami — Fiserv oraz Neuca S.A., zdobyła 3 finałowe nominacje w prestiżowym konkursie organizowanym od 2012 roku — European Search Awards. Konkurs ten honoruje najbardziej innowacyjne i efektywne kampanie w dziedzinie marketingu cyfrowego, SEO oraz PPC na rynku europejskim.​
czytaj więcej
AI Overview w Polsce – nowa era SEO. Co to oznacza dla e-commerce?
Google uruchomiło w Polsce AI Overview – nową funkcję wyszukiwarki, która generuje automatyczne podsumowania odpowiedzi na zapytania użytkowników. AI Overview pojawia się na szczycie wyników wyszukiwania (SERP), co może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki firmy pozyskują ruch organiczny.
czytaj więcej
2025-03-19, 14:23
Kolporter
Ajenci Kolportera nagrodzeni
Pięcioro ajentów Kolportera zostało nagrodzonych w konkursie „Zdrapkowy jubileusz w TOP10”, organizowanym przez Totalizator Sportowy.
czytaj więcej
123456789...838485

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top